vincent, hou alsjeblieft die internetkennis even bij je

die "kennis" die je van je werkgever krijgt moet je ook maar met een korreltje zout nemen.
je kan niet in het algemeen zeggen dat je maar 10km of 350km in hoeft te rijden bij nicaseal, is gewoon niet zo.
het is eigenlijk precies zo als keiji zegt. In de circuit wereld worden 2takten ook niet ingereden, maar in versnelling op een paddock ingedraaid... maar dan spreken we over perfect afgewerkte cilinders/zuigers van minstens een rooitje per stuk met een (hoop ik toch) professioneel afgestelde carb/ontsteking/smering, etc..
brommers zijn een apart slag, dat ze minder CC en vermogen hebben zegt nog niet per-se dat ze veel minder gevoelig zijn, laat staan dat ze sneller ingesleten zijn. Dit deels omdat zo goed als alle cilinders die te krijgen zijn voor deze apparaten gewoon relatief erg goedkoop zijn. (kwalitatief ook, denk hierbij aan de kwaliteit en dikte nicaseal, afwerking van de poorten en zuigers, etc..)
Ik ben ook geen uber-expert maar weet toch dat je niet zomaar overal vanuit kunt gaan. Als het komt op dit soort dingen moet je altijd sceptisch zijn, en niet iedereen zomaar klakkeloos geloven.