Re: aprilia rs50 my gpwhite goedgekeurd bij t rdw!
nou gister naar het rdw geweest, ik kon daar heen zonder afspraak. maar omdat het vrijdag morgen altijd zonder afsrpaak is , was het nogal druk.. allemaal auto handelaren
en der kwaemn kleine lelijke autotjes voor bij, maar ook 3 hele dikke mercedersen!met alles er op en er aan
wel met schade maartogh:P
nouja na 2 uur was ik aan de beurt
en half uur vantevoren moest een earox gekeurd worden, hij was dacht ik nieuw, maar wel helemaal optisch getuned , roze kapwerk mooie booskijken mooi underseatje, bewerkt kapwerk enz, nouja en die man kwam al bij mij, hmm laten keuren met een v6( de uitlaat:P) ik zo jaa
hij zo nou dat word volgende week weer heen denk ik dan
! haha nouja toen ging hij mijne keuren, helemaal goed:P geen 1 punt waar die niet blij mee was:P! reed hij in het gebouw rond met mn brommer, een smile van oor tot oor haha
die kerel zal wel denken, einderlijk is een mooie brommer die ik mag keuren haha.
nouja en nu worden mn papieren opgestuurd,, oowja en die politie agent was nog vergeten om mn hele kenteken deel 1a in te vorderen
de helft had ik nog, zegt die vrouw oow je had de helft nog dat gebeurt niet zovaak
nouja straks even t foute reflectortje er afhalen, en de uitlaat er af.. en dan komt er waarschijnlijk een winterbeurt aan te komen..
wat ik misschien wil doen is:
frame polijsten
achterbrug polijsten
het hart van de achterbrug spuiten
nieuwe schijfen of hart van mijn schijfen zwart spuiten
andere handvaten
miss een donker kuipruitje
witte velgstriping, en misschien nieuwe set banden rond om, van een rs 125:P nieuw type racer(A):P
en missschien nog meer maar dat komt dan allemaal wel..(tips zijn altijd welkom uiteraard)
oke een heel boekwerk aan tekst, ik maak vandaag denk ik ngo even foto's van me love in de sneeuw!;)