Derbi Senda DRD EVO LTD Te Koop!!
Auteur |
Bericht |
arnemuiden-rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 08, 2008 1:39 pm Berichten: 2856 Woonplaats: Arnemuiden
|
Re: Derbi Senda DRD EVO Limited Edition 735/999
niet iedereen gaat aan een brommer van 3600 euro zelf beunen
|
vr dec 04, 2009 5:19 pm |
|
|
Waldo
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 29, 2009 8:15 pm Berichten: 370 Woonplaats: Wassenaar, Zuid-Holland
|
ebbo schreef: Waldo schreef: Brommert wordt zaterdag as op mn werk compleet ontgrensd, wel met vtw 11, anders gaat ie te hard. Kan je dat zelf niet ofzo? het resonantie buisje kan ik idd niet zelf dichtlassen, maar verder kan ik alles natuurlijk wel, anders zou ik niet bij een brommerzaak werken Morgen word ie dus ontgrensd, staat nu 130 km op, gewoon tot 500 rustig rijden, niet te lang op top en niet teveel toeren beuken, en bij 1000 km nieuwe bak olie erin arnemuiden-rs schreef: niet iedereen gaat aan een brommer van 3600 euro zelf beunen beunen noem ik het niet, maar ik ga zelf wel aan een brommer van 3600 sleutelen, meeste dingen kan ik wel.
_________________ Derbi Senda DRD EVO Ltd
|
vr dec 04, 2009 6:22 pm |
|
|
arnemuiden-rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 08, 2008 1:39 pm Berichten: 2856 Woonplaats: Arnemuiden
|
nja bedoelde ook niet iedereen heeft een lasapparaat staan en kan lassen en veel die zon dure brommer kopen doen er niks zelf aan
|
vr dec 04, 2009 6:31 pm |
|
|
Reb
ApriliaForum Member
|
Martijn Derbi senda schreef: wat echt heerlijk is, is een regenband voor, en een pilot sporty achter. Voor veel grip, achter iets minder. Pilot sporty heeft in de regen niet heel veel grip maar is wel goed te controleren. Je komt die bocht in... je remt met je achterrem. Je achterwiel zwenkt uit en je voorwiel heeft genoeg grip om vol die bocht door te knallen. Ahh.... wat een heerlijk gevoel heb je dan als je de bocht uitkomt. (en geen highsider hebt meegemaakt) Het is geen 500cc supermotard hoor die driftend door de bocht kan En we hebben wel weer een aardig stukje gereden vandaag
|
vr dec 04, 2009 7:34 pm |
|
|
Waldo
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 29, 2009 8:15 pm Berichten: 370 Woonplaats: Wassenaar, Zuid-Holland
|
arnemuiden-rs schreef: nja bedoelde ook niet iedereen heeft een lasapparaat staan en kan lassen en veel die zon dure brommer kopen doen er niks zelf aan Klopt, gelukkig staat er een op mn werk en zijn ze zo aardig om het ff te lassen, maar ik ben niet iemand die een dure brommer koopt en er niks aan doet hoor. SM_Ritske schreef: Martijn Derbi senda schreef: wat echt heerlijk is, is een regenband voor, en een pilot sporty achter. Voor veel grip, achter iets minder. Pilot sporty heeft in de regen niet heel veel grip maar is wel goed te controleren. Je komt die bocht in... je remt met je achterrem. Je achterwiel zwenkt uit en je voorwiel heeft genoeg grip om vol die bocht door te knallen. Ahh.... wat een heerlijk gevoel heb je dan als je de bocht uitkomt. (en geen highsider hebt meegemaakt) Het is geen 500cc supermotard hoor die driftend door de bocht kan En we hebben wel weer een aardig stukje gereden vandaag Haha klopt, maar we hebben vandaag zeker een heel stuk gereden Wel ff je elektra fixen want geen benzine meter hebben is echt geen porum
|
vr dec 04, 2009 9:44 pm |
|
|
Waldo
ApriliaForum Member
|
Ik zit te twijfelen, of een mooi achterlichtje met ingebouwde knippers, of led knipperlichten achter, wat vinden jullie?
|
do dec 10, 2009 8:19 pm |
|
|
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
Ik vind ingebouwd altijd wel erg mooi, maar die schijnen snel kapot tegaan
_________________ http://instantboss.org/
|
do dec 10, 2009 8:19 pm |
Persoonlijk album
|
|
Waldo
ApriliaForum Member
|
ThomaSBK schreef: Ik vind ingebouwd altijd wel erg mooi, maar die schijnen snel kapot tegaan Leek mij ook wel wat, strak achterkantje zonder uitsteeksels, maar wie heeft dan oa een kapot achterlicht gehad?
|
do dec 10, 2009 8:22 pm |
|
|
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
Och, weet ik niet ik dacht dat er al wel een paar waren die dat zeiden.
|
do dec 10, 2009 8:23 pm |
Persoonlijk album
|
|
Waldo
ApriliaForum Member
|
Oke, nja beter is dat niet het geval Ik ga zaterdag hem dan eindelijk ontgrenzen, staat nu 200km op, maar 45 rijden kan echt niet
|
do dec 10, 2009 8:25 pm |
|
|
Reb
ApriliaForum Member
|
Geen harde feiten dus Gewoon ingebouwde knipperlichten
|
do dec 10, 2009 8:26 pm |
|
|
ThomaSBK
ApriliaForum Member
|
Nee inderdaad niet, staat 10 keer zo dik. Dacht het alleen al een paar keer gelezen te hebben
|
do dec 10, 2009 8:28 pm |
Persoonlijk album
|
|
ebbo
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo okt 24, 2007 6:00 pm Berichten: 466 Woonplaats: IJmuiden
|
Walnoot, kom morgen naar ijmuiden, dan schoppen we hier wel ff die begrenzers eruit. Kan je gelijk dat carterkapje meenemen
|
do dec 10, 2009 8:51 pm |
|
|
SakerTje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 28, 2009 8:04 pm Berichten: 2258 Woonplaats: sintjuttemis
|
achterlicht met ingebouwde knippers werken goed hoor nooit problemen gehad ofzo
|
do dec 10, 2009 8:58 pm |
|
|
Waldo
ApriliaForum Member
|
ebbo schreef: Walnoot, kom morgen naar ijmuiden, dan schoppen we hier wel ff die begrenzers eruit. Kan je gelijk dat carterkapje meenemen Noo man, zit morgen tot 5 uur ergens bij een of andere Shell shizzle met school, daarna ff eten, en naar Ajax-Nec, dus heb echt geen tijd, en heb jij een lasapp dan? carterkappie kom ik miss nog wel keertje halen SakerTje schreef: achterlicht met ingebouwde knippers werken goed hoor nooit problemen gehad ofzo Ah oke mooizo, dan koop ik die gewoon, ik heb je trouwens toegevoegd op msn, had nog ff een vraagje
|
do dec 10, 2009 9:03 pm |
|
|
|