Re: Derbi Senda DRD 2003 28-11-09 Kapot
Zal ik ook maar is halen vandaag, gister avond de carb schoongemaakt en die bezine slangen waren zo gaar, dat de klemmetjes die hun op hun plek hielden helemaal waren ingefroten En van de 5 standen op de gasnaald moet het clipje toch op de 2e van boven? (standaard)
Re: Derbi Senda DRD 2003 28-11-09 Kapot
Gaat hem niet worden. Brommer loopt beter nadat ik de carb heb schoongemaakt maar hij rookt wit en in middel toeren loopt hij kut. Dus ik denk gewoon een lekke krukas keering. Hier het filmpje.
gelukkig niet eppo, en jij hebt volgens mij mijn evo nog nooit gehoord in t echt
Komt wel goed met deze brommer, volgens mij word er nu hard aan gewerkt
Oké Walnoot, ik hoorde dat jou brommertje nog niet echt lawaai maakt
@ Rits: mijn senda klinkt ook wel eens zo als ie heel lang in de regen heeft gestaan. Heb je ook wel weer alle slangen van je carb goed aangesloten? Ik had mijne ook een keer verkeerd om waardoor er koelvloeistof in mn mengsel kwam.
Re: Derbi Senda DRD 2003 03-12-09 Kapot
Bedankt voor jullie hulp, het is opgelost. Ik had er een kleinere sproeier in gedaan en loopt nu weer goed (die witte rook was omdat hij geen olie kreeg denk ik) Was geen koelwater, kvs niveau zakt niet En past een drd (pro) achterkapje meteen? Dat lijkt mij mooier staan want ik vind hem standaard zo naar beneden krommen. Vind het wel wat hebben als hij de lucht in wijst
Niet zo handig om de olie pomp slang van de carb af te koppelen en te laten hangen, druppelt de olie eruit, en komt er dus even geen olie bij, hij rijd nu volgens mij weer prima, lag gewoon aan de bougie ofzo, en hij rookt weer lekker blauw
DRD kapje past niet man, dan moet je gelijk alle achterkappen nemen. Misschien staat dat ook wel leuk. Ik heb nog wel een oud kapje voor je over straks. Helaas wel gescheurd, maar dan kan je kijken of het past. Spreek je wel op msn, als je niet weer ineens offline gaat
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum