Auteur |
Bericht |
kabouter plop
ApriliaForum Member
|
Re: DERBI GPR KONICA MINOLTA. Foto's met RS Repsol pag.75
zo nov 29, 2009 6:55 pm |
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
wat zijn ze allebei toch mooi
zo nov 29, 2009 8:24 pm |
|
|
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
ma nov 30, 2009 10:00 am |
|
|
jeroenGPR
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 12, 2009 6:17 pm Berichten: 1360 Woonplaats: Maasland
|
heeuuuuu ... weer gekut met mn brommer .. ik heb gister een hel eind met mn brommer gereden kom ik thuis .. eet effe wat en ging daarna naar UT DORP .. toen ik men kopje koffie op had, wilde ik weer op huis aan gaan. Maar hij deed et weers niet .. dus effe bij mn broer in de tuin gezet(woont 3 straten verderop) om hem vandaag op te halen en er mee naar huis te lopen. aangekomen thuis alles van mn brommer af gehaald. Dus ook mijn uitlaat ik voor de gein omkieperen zo allemaal koelvloeistof eruit op men schoenen toch maar effe mn dealer opgebeld hij vertelde me dat het kwam om dat men koppakking er uit was geschoten dus ik weer terug naar de garage om men cilinder kop er af te halen zo gezegd zo gedaan , ik kijken naar mn koppakking zittie gewoon nog goed .. dus nou weet ik het ook niet meer AMEN
_________________ APRILA RS50 MY ROSSI FIAT 500 REPLICA
Laatst bijgewerkt door jeroenGPR op ma nov 30, 2009 7:38 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
ma nov 30, 2009 6:43 pm |
|
|
XLER8R
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 27, 2009 6:57 pm Berichten: 2022 Woonplaats: Wijk en Aalburg
|
Re: DERBI GPR KONICA MINOLTA. brommer weer verrot pag. 76
+1
_________________ Micro Power!
|
ma nov 30, 2009 6:52 pm |
|
|
iivarr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma mei 12, 2008 1:20 pm Berichten: 4843 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Meedhuizen (GR)/ Wageningen
|
bel je dealert gewoon weer...
_________________ ex-Aprilia RS50 MY06 Fasmem Duo: viewtopic.php?f=13&t=11347 ex-Aprilia RS50 MY08 Project: viewtopic.php?f=14&t=16041
|
ma nov 30, 2009 6:53 pm |
|
|
slammers
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 24, 2008 5:25 pm Berichten: 3012 Woonplaats: Wijk & Aalburg
|
Boh, al die KVS op je pata's.
ma nov 30, 2009 6:57 pm |
|
|
jeroenGPR
ApriliaForum Member
|
slammers schreef: Boh, al die KVS op je pata's. ja smerig geak .. zeker al weet je dat ik deze erguh pantoffels aanhad
Bijlagen:
RALKLOMPE1.jpg [ 28.81 KiB | 545 keer bekeken ]
|
ma nov 30, 2009 7:01 pm |
|
|
slammers
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 24, 2008 5:25 pm Berichten: 3012 Woonplaats: Wijk & Aalburg
|
Noh gek, die zijn stiiiiiijll..
ma nov 30, 2009 7:02 pm |
|
|
jeroenGPR
ApriliaForum Member
|
Sowieso
|
ma nov 30, 2009 7:03 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
jeroenGPR schreef: heeuuuuu ... weer gekut met mn brommer .. ik heb gister een hel eind met mn brommer gereden kom ik thuis .. eet effe wat en ging daarna naar mn vriendin .. toen alles weer netjes achter de rits zat , wilde ik weer op huis aan gaan. Maar hij deed et weers niet .. dus effe bij mn broer in de tuin gezet(woont 3 straten verderop) om hem vandaag op te halen en er mee naar huis te lopen. aangekomen thuis alles van mn brommer af gehaald. Dus ook mijn uitlaat ik voor de gein omkieperen zo allemaal koelvloeistof eruit op men schoenen toch maar effe mn dealer opgebeld hij vertelde me dat het kwam om dat men koppakking er uit was geschoten dus ik weer terug naar de garage om men cilinder kop er af te halen zo gezegd zo gedaan , ik kijken naar mn koppakking zittie gewoon nog goed .. dus nou weet ik het ook niet meer AMEN opzoek naar extra aandacht?
ma nov 30, 2009 7:04 pm |
Persoonlijk album
|
|
Waldo
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 29, 2009 8:15 pm Berichten: 370 Woonplaats: Wassenaar, Zuid-Holland
|
RS 666 schreef: jeroenGPR schreef: heeuuuuu ... weer gekut met mn brommer .. ik heb gister een hel eind met mn brommer gereden kom ik thuis .. eet effe wat en ging daarna naar mn vriendin .. toen alles weer netjes achter de rits zat , wilde ik weer op huis aan gaan. Maar hij deed et weers niet .. dus effe bij mn broer in de tuin gezet(woont 3 straten verderop) om hem vandaag op te halen en er mee naar huis te lopen. aangekomen thuis alles van mn brommer af gehaald. Dus ook mijn uitlaat ik voor de gein omkieperen zo allemaal koelvloeistof eruit op men schoenen toch maar effe mn dealer opgebeld hij vertelde me dat het kwam om dat men koppakking er uit was geschoten dus ik weer terug naar de garage om men cilinder kop er af te halen zo gezegd zo gedaan , ik kijken naar mn koppakking zittie gewoon nog goed .. dus nou weet ik het ook niet meer AMEN opzoek naar extra aandacht?
_________________ Derbi Senda DRD EVO Ltd
|
ma nov 30, 2009 7:07 pm |
|
|
jeroenGPR
ApriliaForum Member
|
nee op zoek naar iemand die me helpt met mn probleem .. die dit misschien ook heeft gehad ofzo iets .. kan maar bter duidelijk zijn met wat het probleem is dan dat ik zeg ' hij is stuk kvs uit men uitlaat iemand die dit weet?'
|
ma nov 30, 2009 7:14 pm |
|
|
Rutger.
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 14, 2009 8:35 pm Berichten: 1252 Woonplaats: Langeveen (ov)
|
RS 666 schreef: jeroenGPR schreef: heeuuuuu ... weer gekut met mn brommer .. ik heb gister een hel eind met mn brommer gereden kom ik thuis .. eet effe wat en ging daarna naar mn vriendin .. toen alles weer netjes achter de rits zat , wilde ik weer op huis aan gaan. Maar hij deed et weers niet .. dus effe bij mn broer in de tuin gezet(woont 3 straten verderop) om hem vandaag op te halen en er mee naar huis te lopen. aangekomen thuis alles van mn brommer af gehaald. Dus ook mijn uitlaat ik voor de gein omkieperen zo allemaal koelvloeistof eruit op men schoenen toch maar effe mn dealer opgebeld hij vertelde me dat het kwam om dat men koppakking er uit was geschoten dus ik weer terug naar de garage om men cilinder kop er af te halen zo gezegd zo gedaan , ik kijken naar mn koppakking zittie gewoon nog goed .. dus nou weet ik het ook niet meer AMEN opzoek naar extra aandacht? +1
ma nov 30, 2009 7:27 pm |
|
|
jeroenGPR
ApriliaForum Member
|
hoezo nou weer aandacht .. ? als je toch niks te typen hebt waar ik iets aan hebt ZEG DAN OOK NIKS !
|
ma nov 30, 2009 7:29 pm |
|
|
|