Re: Derbi Senda DRD 2003 03-10-09
Ik was net een heel stuk van huis toen mijn brommer ineens begon te stotteren. Hij had ineens moeite met op toeren komen. En het lijkt alsof wanneer je gas geeft hij meer geluid maakt dan normaal. Ik zal morgen een filmpje posten met het geluid. Het vreemde vind ik dus dat het "ineens" was, hij reed daarvoor helemaal goed. Ik hoop dat iemand kan helpen
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
Re: Derbi Senda DRD 2003 28-11-09 Kapot
Als je zelf mengt kan het zijn dat de benzine niet helemaal goed gemengt was, en dat je nu met meer olie rijd dat hij daardoor slechter presteert. Is de rook uit je uitlaat dikker?
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
Ja, knap dat hok ff op Dan gaan we een x'tje rondje rijden
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
Warmloper is toch dat je cilinder in een keer vast zit??? (doordat de zuiger zoveel uitzet dat hij niet meer kan bewegen in de cilinder)
Maar als je weet dat de sproeier 4 maten te klein is, waarom doe je er dan niks aan? Straks heb je een gat in je zuiger en kan je alles in de prullebak gooien, das gewoon zonde.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
Omdat ik nog aan het afstellen was en nog geen tijd heb gehad om een grotere sproeier te kopen. Maar ik was dus aan het rijden, en toen ik naar zijn 3 schakelde had hij ineens moeite met toeren, alsof de benzine op was. En sinds dien klinkt hij zo:
Zal zo even de carb schoonmaken, kijken wat hij dan doet. Maar ik denk niet dat dat het is. Alleen maar meer rede om hem in de kerstvakantie helemaal uit elkaar te slopen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum