Auteur |
Bericht |
iivarr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma mei 12, 2008 1:20 pm Berichten: 4843 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Meedhuizen (GR)/ Wageningen
|
Re: mn aprilia rs50 my gpwhite 80cc mhr
payday schreef: iivarr schreef: moet je je eens in mijn situatie verplaatsen mijn brommer gaat na mijn 18e over op mijn broertje, en daarna over op mijn andere broertje, dus hij blijft nog 4 jaar thuis op zijn minst terwijl ie niet meer vn mij is maar ik wel kan zien wat er allemaal mee gaat gebeuren Heb je er dan niks meer over te zeggen? Wrom verkoop je em niet? Of heb je em gekregen? Het liefste zou ik hem ook verkopen en dan een andere weer kopen, om mijn part een zelfde maar gewoon een andere, dat zou al genoeg zijn voor alleen het gevoel. En ik heb em idd "gekregen" nja, deels moest wel zelf een deel mee betalen. maar ik woon op een boerderij en dan staat het gewoon vast dat je niks krijgt voor het meehelpen op het bedrijf (in de zin van geld), maar op je 16e gewoon een brommer dus en 18e rijbewijs of auto
_________________ ex-Aprilia RS50 MY06 Fasmem Duo: viewtopic.php?f=13&t=11347 ex-Aprilia RS50 MY08 Project: viewtopic.php?f=14&t=16041
|
di nov 24, 2009 9:33 pm |
|
|
payday
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma sep 07, 2009 9:27 pm Berichten: 529 Woonplaats: Meppel
|
iivarr schreef: payday schreef: iivarr schreef: moet je je eens in mijn situatie verplaatsen mijn brommer gaat na mijn 18e over op mijn broertje, en daarna over op mijn andere broertje, dus hij blijft nog 4 jaar thuis op zijn minst terwijl ie niet meer vn mij is maar ik wel kan zien wat er allemaal mee gaat gebeuren Heb je er dan niks meer over te zeggen? Wrom verkoop je em niet? Of heb je em gekregen? Het liefste zou ik hem ook verkopen en dan een andere weer kopen, om mijn part een zelfde maar gewoon een andere, dat zou al genoeg zijn voor alleen het gevoel. En ik heb em idd "gekregen" nja, deels moest wel zelf een deel mee betalen. maar ik woon op een boerderij en dan staat het gewoon vast dat je niks krijgt voor het meehelpen op het bedrijf (in de zin van geld), maar op je 16e gewoon een brommer dus en 18e rijbewijs of auto Oké duidelijk!!
_________________ Streetfight RS
|
di nov 24, 2009 9:36 pm |
|
|
rain man
ApriliaForum Member
|
iivarr schreef: payday schreef: iivarr schreef: moet je je eens in mijn situatie verplaatsen mijn brommer gaat na mijn 18e over op mijn broertje, en daarna over op mijn andere broertje, dus hij blijft nog 4 jaar thuis op zijn minst terwijl ie niet meer vn mij is maar ik wel kan zien wat er allemaal mee gaat gebeuren Heb je er dan niks meer over te zeggen? Wrom verkoop je em niet? Of heb je em gekregen? Het liefste zou ik hem ook verkopen en dan een andere weer kopen, om mijn part een zelfde maar gewoon een andere, dat zou al genoeg zijn voor alleen het gevoel. En ik heb em idd "gekregen" nja, deels moest wel zelf een deel mee betalen. maar ik woon op een boerderij en dan staat het gewoon vast dat je niks krijgt voor het meehelpen op het bedrijf (in de zin van geld), maar op je 16e gewoon een brommer dus en 18e rijbewijs of auto exact het zelfde hier.
|
di nov 24, 2009 9:46 pm |
|
|
iivarr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma mei 12, 2008 1:20 pm Berichten: 4843 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Meedhuizen (GR)/ Wageningen
|
_________________ ex-Aprilia RS50 MY06 Fasmem Duo: viewtopic.php?f=13&t=11347 ex-Aprilia RS50 MY08 Project: viewtopic.php?f=14&t=16041
|
di nov 24, 2009 9:48 pm |
|
|
crazy-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 08, 2009 9:33 pm Berichten: 686 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Meppel
|
mn aprilia rs50 my gpwhite 80cc mhr
zoals iedereen ben ik dit keer ook de sjaak, gister avond had ik mijn brommer uitgeleend aan Redbull, omdat ik zijn cilinderkop had gemolt, heb ik een nieuwe geregeld. jorirs had er nog 1 liggen dus die moesten we maar ophalen, maar omdat ik zelf niet kon wou roy(redbull) hem zelf wel ophalen, zo gezegt zo gedaan hij op mijn brommer die kant op touren. nouja cilinderkop opgehaald en weer terug gereden. op de terugweg kwam roy een ONOPVALLENDE POLITIE motor tegen, die hem naar de kant van de weg wees, nouja die man stapt af en begint direct aan zn kinbandje te roppen, nouja dat was goed, nouja toen moest hij maar mee naar het bureau voor een rollerbanktest. nouja ding heeft 80cc dus roy kneep hem al een beetje, nou ondertussen dat hij achter die motor aanreed gooide hij even de begrenzer weg. nouja maar roy stond ongeveer half 9 op het bureau, maar de rollerbank zou om 9 pas komen. de brommer moest achter een hek zodat hij niet weg kon rijden nouja ondertussen kwamen er allemaal sjaakies aan op aeroxjes enzo die ook op de rollerbank moeste. nouja omdat roy moest werken kon hij als 2e aan de beurt komen, maar toen de rollerbank om half 10 arriveerde was de brommer koud of verzopen dus kregen ze hem niet gestart, waardoor roy achteraan de rij moest.. nouja eenmaal op de rollerbank liep ie 45.. en dat vonden de politie agenten een beetje verdacht. dus moest de brommer mee voor techniesch onderzoek. toen werd de brommer naast een kats verrote peugeot buxy geladen( hmm dat vond me rsje vast niet plezant...) nouja nu word hij morgen uitelkaar getrokken en dan weet ik pas hoe of wat, in iedergeval heb ik vant weekend geen brommer nouja maar het positiefe was, dat de cilinderkop wel past en dat ie super mooi loopt, alleen mis ik de brommer in mn schuur nouja ik hou jullie op de hoogte
vr nov 27, 2009 3:38 pm |
|
|
iivarr
ApriliaForum Member
|
Re: aprilia rs50 my 80cc mhr ROLLERBANK!! EN IN BESLAGGENOMEN!!!
kut man maar je moet ook nooit je begrenzer afstellen op 45 km/h kun je beter 60 km/h doen ofzo... mrr het blijft wel kut natuurlijk
|
vr nov 27, 2009 4:18 pm |
|
|
crazy-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 08, 2009 9:33 pm Berichten: 686 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Meppel
|
iivarr schreef: kut man maar je moet ook nooit je begrenzer afstellen op 45 km/h kun je beter 60 km/h doen ofzo... mrr het blijft wel kut natuurlijk ja zo heb ik hem gekocht, maar op de weg loopt ie met begrenzer 60.. O
vr nov 27, 2009 4:28 pm |
|
|
Barry.
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do mei 29, 2008 11:21 pm Berichten: 535 Woonplaats: Breukelen UT
|
rollerbank is gecorrigeerd he
_________________ http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=10142 Mijn Aprilia RS50 '08 Red/White
|
vr nov 27, 2009 5:34 pm |
|
|
kabouter plop
ApriliaForum Member
|
dattis zuur mijne was zo traag dat ze nie eens officieel gemeten hebben
vr nov 27, 2009 6:09 pm |
|
|
XLER8R
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 27, 2009 6:57 pm Berichten: 2022 Woonplaats: Wijk en Aalburg
|
Damn
_________________ Micro Power!
|
vr nov 27, 2009 6:14 pm |
|
|
crazy-rrx
ApriliaForum Member
|
Barry. schreef: rollerbank is gecorrigeerd he janouja ik ben iddergeval de lul met mn 80 cc:P
vr nov 27, 2009 6:35 pm |
|
|
XLER8R
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 27, 2009 6:57 pm Berichten: 2022 Woonplaats: Wijk en Aalburg
|
Zowiezo
_________________ Micro Power!
|
vr nov 27, 2009 6:40 pm |
|
|
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 16, 2008 10:16 pm Berichten: 1478 Woonplaats: Amsterdam/Budapest
|
dat is zwaar balen en dit is nog een reden waarom ik mijn brommer nooit uitleen om welk reden dan ook. het gaat zo vaak fout met dat soort dingen. niemand let op je dingen net als anderen, maja een motor agent kan je ook niet zomaar eruit rijden. tis ook bijzonder kut dat je brommer maar 45 op de rollerbank gaat ipv 60 zoals op de weg. gebruik je eurobegrenzer? veel success met het terug krijgen
_________________ Jesse says: no man echt niet meer, geen fut meer voor. Christopher Jambor says: ik pak ff mijn zweep. Jesse says: oke doe dat. Christopher Jambor says: BIATCH! Jesse says: ik ga nu wel ff trekken. Aprilia RS 80 Black/Red 2008.
|
vr nov 27, 2009 7:08 pm |
|
|
Thomas..
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jan 23, 2009 3:44 pm Berichten: 981 Woonplaats: Nederhemert
|
Lekker genaait dus, door die kut wout..
_________________ Aprilia RS 125: viewtopic.php?f=37&t=16363 Yamaha TZR: http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.ph ... 30#p467730
|
vr nov 27, 2009 7:13 pm |
|
|
Reb
ApriliaForum Member
|
Kut voor je man, je kan hem beter gewoon afstellen op 70km/h. Dan maar een boete, maar 45km/h is natuurlijk niet echt geloofwaardig
|
vr nov 27, 2009 7:15 pm |
|
|
|