Geregistreerd: ma nov 23, 2009 12:23 am Berichten: 180 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Maasdijk
Project RS 50 aka UbeRS
Hallo Allemaal,
Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben Wesley. Afgelopen zomer heb ik de Aprilia van Douwe gekocht, op het forum beter bekend als de UbeRS Wat precies de plannen zullen zijn met deze brommer weet ik nog niet, ik ben namelijk eerst nog bezig met een MotorHispania RX project,
Geregistreerd: ma nov 23, 2009 12:23 am Berichten: 180 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Maasdijk
Re: Project RS 50 aka UbeRS
Ja na lange tijd afwezig te zijn geweest ben ik weer terug Guess who's back on a brand new track
Zoals sommigen van jullie misschien inmiddels gezien hebben was ik bezig met een ander project, dé MH
Nu deze bijna klaar is ben ik aan het kijken wat ik met de aprilia zal gaan doen, een project of verkopen
de to list, voor als ik ermee aan de gang is dit:
Laten spuiten in wit (Jack Middelburg Replica) achterspatbord aanpassen, de oude was na 1 keer burnen kapot gegaan (zie filmpje) kentekenhouder maken achter remleiding anders laten lopen (deze komt nu tegen het achterwiel ) mono seat erop (maken) of misschien achterzadel laten bekleden voorkuip frame spuiten.
De setup blijft hetzelfde, ik heb hem nog wat beter afgesteld en daarmee rijdt het nu gewoon lekker door (100+ )
Wat is er al gebeurd: Ik heb wat kleinigheden eraan gedaan, Douwe (van het forum) had sommige dingen een beetje beun in elkaar gezet. Dat heb ik wat verbeterd, en de passagierstepjes zijn eraf. Remmerij voor netter gemaakt, dit zat met draadeinden aan elkaar achterbrug vast gezet! het systeem van de achterbrug-as uit elkaar gehaald, urft roest speeksel modder olie & vet vrij gemaakt. achterschrijf ontroest het systeem van de achterbrug-as gerepareerd, de ketting kon eerst niet gesteld worden. voetrem gemaakt (ging niet meer omhoog)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum