terugvallen rx50, radeloos :(
hey, ik heb een rx 50 zo ongeveer 2 en half jaar oud en begint nu dik men voeten uit te hangen. soms als ik rij en ik zit in 6de ( dit geld bijna altyd zo, gebeurt soms ook in lagere versnellingen) valt ie terug tot ongeveer 2-3k toeren, zit ik volgas te geven maar doet ie niks behalve een pruttelend geluidje maken maar blijft op dezelfde toeren. los ik gas blijft hij geluidloos hangen op 2-3k toeren. ik schakel terug maar op het moment dat ik schakel valt hij direct terug naar 2-3k toeren en doet ie weer niks anders dan gewoon uitbollen. 1maal in 1ste of 2de schiet hij dan weer vooruit alsof er niks gebeurt is of moet ik helemaal stoppe en dan doet ie het weer alsof ( is ook al 2 keer gebeurt dat ie gewoon stilvalt ) er niks aan de hand is of ik heb hetzelfde voor 200 meter verder ... hij heeft dit al een tijdje maar het is altyd onder de zelfde 2 omstandigheden. 1) soms als het koud is maar dit geld ook ni altyd. zoals deze morgent had ik het voor, maar vorige week geen 1 kee en toen was het eve kou. 2) ik heb al gemerkt dat wanneer hij lastig begint te doen, ik ook meestal moet gaan tanken (lichtje begint te pinken als er nog zo'n 2 liter ofzo inzit.) gebeurt dan ook weer als ie nog ver van leeg is maar nadat ik heb getankt is het altyd voorbij.
soms gebeurt het pas nadat ik al 5 km heb gereden, dus als ie al warm staat, of soms direct als ik vertrek. ik zie er dus echt geen regelmaat in en heb geen flauw idee wat het is
tot zover mijn (zo duidelijk mogelijk :p) beschrijving van het probleem. ik zou niet weten wat het is, als er vroeger iets aan was, en dat is zowat constant ..., kon ik het meestal zelf oplossen maar nu ben ik echt radeloos :/
heb bougie al vervangen (kleur was goed trouwens ), carburator is gans uitgekuist, alles ververst maar geen verbetering. effe bij vermelden dat ik een vrouw ben (vrij handig ook :p) maar dat het niet aan mij ligt :p zeker en vast de brommer :p
iemand een idee? alvast bedankt

xxx