Het grote''leuke marktplaats, speurders etc. koopjes topic'2
Auteur |
Bericht |
XLER8R
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 27, 2009 6:57 pm Berichten: 2022 Woonplaats: Wijk en Aalburg
|
Re: Het grote''leuke marktplaats, speurders etc. koopjes topic'2
Het is wel een coupé motor achterin, rwd en een berg power. Vindt het wel sportauto-waardig Ma goed, ontopic
_________________ Micro Power!
|
zo nov 08, 2009 10:37 pm |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
miss was de reactie: sjonnies. Meer als grap bedoelt?
|
zo nov 08, 2009 10:37 pm |
|
|
ThomasSX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jul 01, 2009 4:14 pm Berichten: 4505 Woonplaats: Hedikhuizen [NB]
|
s1acker schreef: bemoei je er dan ook niet mee? Ik heb al lang gezegt dat ikzelf ook een mening heb? zei ik dat ik het tegen jou had?
_________________ Thomzz Creationzz Derbi zupfamoto: viewtopic.php?f=11&t=16304 <3 petertzr
Laatst bijgewerkt door ThomasSX op zo nov 08, 2009 10:39 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
zo nov 08, 2009 10:39 pm |
|
|
Rutger.
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 14, 2009 8:35 pm Berichten: 1252 Woonplaats: Langeveen (ov)
|
s1acker schreef: Wat een niveau, dat soort auto's zijn gewoon hetzelfde idee als een imitatie donkervoort. dit is het echte werk. Jammer voor jou zul je dat nooit gaan meemaken, waarom? Omdat je liever een toyota verkiest over kwaliteit. http://www.autoblog.nl/archive/2006/04/ ... uctieproceeigenlijk is Donkervoort immitatie. Joop Donkervoort is namelijk begonnen met het bouwen van Super 7's van lotus. (voordat je begint te zeiken dat super 7's caterhams zijn, dat is ook zo. maar lotus heeft het origineel ontworpen en caterham heeft de mallen overgenomen.) en XLER8R autocross is al een hele bekende sport hier in twente.. het komt nu wat meer in heel NL voor. maar wat je zegt. MR2's krijgen nu een handicap(kameraad rijdt met een Golf III in het zelfde klassement, dus hij kent de regels). en S1acker.. Toyota is super degelijke kwaliteit. ooit afgevraagd waarom er zo weinig toyota garages zijn?? toyota is namelijk al jaren het meest betrouwbare automerk wat er te verkrijgen is. het ging altijd tussen lexus en toyota, de laatste jaren is VW er echter ook bijgekomen. waarom zou lotus nou 1.8 Toyota motoren gebruiken? niet omdat ze goedkoop zijn. het is een goed doorontwikkeld blok dat in de MR2 voorkomt. de kennis van toyota zit allemaal in het blok en omdat toyota goede kwaliteit is gebruiken ze het.
zo nov 08, 2009 10:39 pm |
|
|
s1acker
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 13, 2008 6:20 pm Berichten: 2940 Woonplaats: Ermelo
|
XLER8R schreef: Het is wel een coupé motor achterin, rwd en een berg power. Vindt het wel sportauto-waardig Ma goed, ontopic Ik heb ook wel is in zon auto meegereden, ja er zit wel pit in, maar ik vind het gewoon niks. Dan rij ik liever rondje met me pa mee @ rutger Ik doelde op iets heel anders, imitatie donkervoort/het is het gewoon niet
zo nov 08, 2009 10:40 pm |
|
|
XLER8R
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 27, 2009 6:57 pm Berichten: 2022 Woonplaats: Wijk en Aalburg
|
Ja of ik rij zelf in een panda haha
|
zo nov 08, 2009 10:42 pm |
|
|
s1acker
ApriliaForum Member
|
liever in een 3,6 panda is ook lache, die werdt gebruikt als lesauto thuis
zo nov 08, 2009 10:46 pm |
|
|
Rutger.
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 14, 2009 8:35 pm Berichten: 1252 Woonplaats: Langeveen (ov)
|
s1acker schreef: XLER8R schreef: Het is wel een coupé motor achterin, rwd en een berg power. Vindt het wel sportauto-waardig Ma goed, ontopic Ik heb ook wel is in zon auto meegereden, ja er zit wel pit in, maar ik vind het gewoon niks. Dan rij ik liever rondje met me pa mee @ rutger Ik doelde op iets heel anders, imitatie donkervoort/het is het gewoon niet Imitatie, dat doen chinezen. zoek dan een imitatie op van een donkervoort. want ik ben benieuwd wat je bedoelt. 99% kans dat je met een Caterham of Lotus opkomt. en waar komen trouwens de "argumenten" op mijn keiharde feiten?? want die behandel je niet samengevat: je kletst maar wat raak, vind het heerlijk dat mensen wat terugschrijven, zeggen we iets terug dat je raakt ga je regels posten. jij bent als het kleutertje dat vroeger allerlei kut-opmerkingen maakte en als er wat teruggezegt werd snel ging huilen en bij de juf aan de benen ging staan en zeggen wat de anderen tegen jouw hadden gezegt. en als je je toch beter voelt als ons. waarom zit je dan nog op dit forum. ga lekker lekker op een autoforum zitten en kom hier gewoon niet meer. want het enige wat jij kunt is: - Stomme discussie veroorzaken. - greipt de mod in in de discussie ga je een topic maken om te zeggen dat de mod niet deugt.. er deugt er maar 1 hier niet. en die heeft een groene GPR als avatar en z'n naam luidt als S1acker.
zo nov 08, 2009 10:50 pm |
|
|
s1acker
ApriliaForum Member
|
Zegt de grootste rebel die afkomstig is van derbi club, daar was je niet welkom en nu ga je hier de boel opstoken? Heel stoer dat je begint over kleuters zeg. Poe poe, ik ben emotioneel diep geschokt Wie zegt dat ik me beter voel over jullie? Ik kan gelukkig wel zeggen dat ik me beter voel dan jou. Wees maar trots op jezelf. Laat ik maar niet de berichten van derbi-club hierheen halen Voor de donkervoort mag je het zelf uitzoeken, google is toch je beste vriend?
zo nov 08, 2009 11:09 pm |
|
|
XLER8R
ApriliaForum Member
|
Nu wordt het te erg. Ik geef jullie een ban
|
zo nov 08, 2009 11:23 pm |
|
|
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
Dat kan jij niet BUSTED , Geniale discussie hier trouwens OT: http://link.marktplaats.nl/294681747Ziet er nog goed uit toch?
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
ma nov 09, 2009 9:10 am |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
Alleen gaat ie een beetje moeilijk op 25kw denk.
|
ma nov 09, 2009 9:12 am |
|
|
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
Martijn Derbi senda schreef: Alleen gaat ie een beetje moeilijk op 25kw denk. Klopt, maar er zitten hier ook wel mannen van 21, denk ik..
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
ma nov 09, 2009 9:13 am |
|
|
wallyy
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 23, 2009 9:14 pm Berichten: 574 Woonplaats: genderen
|
best mooi apparaat idd
_________________ wally's derbi gpr RED/WHITE: http://apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=14075
|
ma nov 09, 2009 9:45 am |
|
|
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
Martijn Derbi senda schreef: Alleen gaat ie een beetje moeilijk op 25kw denk. echt waar ? 600tjes konden toch wel?
_________________ http://instantboss.org/
|
ma nov 09, 2009 10:29 am |
Persoonlijk album
|
|
|