Re: Rieju RS2 Matrix Project van Skaupee.
Aangezien ik niet op je account kan inloggen omdat ik het verkeerde wachtwoord heb zal ik het maar ff zo doen
Skaupee heeft van het weekend weer een geniale ingeving gehad en is vanavond weer aan de slag gegaan
met de volgende foto's tot gevolg, ik kom net van hem terug.
even een korte uitleg erbij, zoals je misschien al opgevallen was zit er nu dus een ander stuur "op" en met op bedoel ik ook echt erop zoals te zien is op de 3e foto geloof ik, ti wrap tjoening(kut woord) verder is het een scooter stuur.
Dit is natuurlijk niet hoe het uiteindelijk gaat worden maar gewoon om te kijken hoe het staat, er komt nog wel een echte bar (heeeel misschien fatbar
) op maar eerst dit even een beetje bekijken.
ook de zijkap zit er weer op (alleen aan de kant van de foto), momenteel is hij bezig met het erop zetten van de andere geloof ik
Nja, dit was het dus zo'n beetje... even een kort lijstje met wat er moet gebeuren:
- kappen spuiten
- (fat)bar erop dus
- tailpipe inkorten (shop volgt
)
- R2 er weer onderhangen (std uitlaat nu ivm inrijden cilinder)
Dat was het eerst voor nu
No fear schreef:
Koop een ander stuur!
Zo goed
?
Tot slot nog maar even mijn persoonlijke mening:
Samen met de kappen op deze manier en het stuur vind ik het er echt heel vet uitzien, daarnaast zit het ook veel beter en rijdt het vast ook fijner. Ik, en schaub trouwens ook, kunnen niet wachten totdat het stuur er daadwerkelijk opzit om even een testritje te gaan maken... tot dan
en zoals gezegd, shop komt er binnen enkele minuten wel aan
ciao