|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
aprilia rs50 extrema geen vonk!
Auteur |
Bericht |
apriliarsking
ApriliaForum Member
|
aprilia rs50 extrema geen vonk!
goeie dag
ik heb een probleem met mij aprilia rs 50 extrema . ik heb mijn brommer helemaal kaal gemaakt om het frame te spuiten. en de kappen enzo . toen ik hem weer in elkaar drukte ging alles ook goed toen kwam de electra ik wist zowat alle draaden waar ze hoorden omdat ik overal tape omheen had gedaan met de tekst waar het moest zo ook de bobine draaden . maar toen alles eenmaal op zen plek zat ging ik hem probeeren en ik bleek geen vonk te krijgen ik zat te denken misschien is het de bobine (ikheb een bobine+cdi in 1) want 1 van de ophang punten van de bobine is kapot gegaan
mvg apriliarsking
|
vr nov 06, 2009 4:54 pm |
|
|
eduardgpr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 29, 2008 1:39 pm Berichten: 879 Woonplaats: Punthorst
|
Re: aprilia rs50 extrema geen vonk!
Probeer s ff een andere bougie om te beginne.
|
vr nov 06, 2009 6:58 pm |
|
|
RobinRS98
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 11, 2008 8:36 pm Berichten: 429 Woonplaats: Nieuw-Buinen
|
Kijk is waar je bobine massa krijgt van het frame en krab daar het frame kaal met een mesje en probeer dan nog eens zodat de massa draad op blank metaal zit, omdat je het frame gespoten hebt zit er verf tussen je massa en het frame.
_________________ Mijn RS OM
|
vr nov 06, 2009 8:19 pm |
|
|
apriliarsking
ApriliaForum Member
|
ik heb een draad aan men bobine zitten welk er echt aan vast zit dus zo gefabriceerd is en die loopt naar het blokje achter men cilinder ?
|
vr nov 06, 2009 8:57 pm |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Kleur groen? zo ja, die moet je aarden op een kale plek op je frame... ik heb het gewoon waar je dat kreng ophangt gedaan, stukje van de lak afschuren en erop zetten.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
za nov 07, 2009 1:14 am |
|
|
RobinRS98
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 11, 2008 8:36 pm Berichten: 429 Woonplaats: Nieuw-Buinen
|
apriliarsking schreef: ik heb een draad aan men bobine zitten welk er echt aan vast zit dus zo gefabriceerd is en die loopt naar het blokje achter men cilinder ? Hmm klinkt alsof je hem nu op het spruitstuk hebt, probeer hem eens op een kaal stukje frame,
_________________ Mijn RS OM
|
za nov 07, 2009 3:48 pm |
|
|
apriliarsking
ApriliaForum Member
|
mensen het is klaar hij deed het niet omdat 2 van de 3 draden een breuk hadden en erge condensering hadden die heb ik vervangen en nu loopt die :) hartelijk bedankt!
|
zo nov 08, 2009 6:22 pm |
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|