|
Auteur |
Bericht |
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Re: am6 begrenzen op 75km/u
die setup is ook eigelijk al te zwaar voor zoon lage topsnelheid, beter ga je iets doen aan je vertanding...
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
di nov 03, 2009 11:32 am |
|
|
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 16, 2008 10:16 pm Berichten: 1478 Woonplaats: Amsterdam/Budapest
|
Het probleem is gewoon dat zijn setup veelste veel power heeft om begrenst te gaan rijden. Het valt wel te begrenzen naar de 75, maar dan ga je of dikke overtoeren maken, of gewoon shit optrekken en je laatste versnelling bijna kwijtraken kwa gevoel en performance. Let er wel op, dat als wouten je brommer op de drollerbank zetten ze hem toch meestal alleen maar tot zijn 5 doortrekken aangezien ze begrenst meestal in de versnelling het snelst gaan. En je zegt wel dat het een 6 versnellings bak is, en dat je dan er ook nut val wilt maken, maar ga dan niet je brommer begrenzen als dat je wens is. Das mijn mening dan.
_________________ Jesse says: no man echt niet meer, geen fut meer voor. Christopher Jambor says: ik pak ff mijn zweep. Jesse says: oke doe dat. Christopher Jambor says: BIATCH! Jesse says: ik ga nu wel ff trekken. Aprilia RS 80 Black/Red 2008.
|
di nov 03, 2009 11:39 am |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
als ik jou was zou ik die giannelli verkopen en een 2e hands originele terug kopen, die kosten toch geen drol.. met originele uitlaat heb je veel meer vermogen onderin toeren wat gunstiger is met een lage snelheid..
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
di nov 03, 2009 11:46 am |
Persoonlijk album
|
|
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
Stel je wel af als je die prop er in doet of aanpast? Anders is het logisch dat het niet meer trekt...
En verder ben ik het met matthijn eens.
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
|
di nov 03, 2009 4:56 pm |
Persoonlijk album
|
|
honda321
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 10, 2009 9:20 pm Berichten: 36 Woonplaats: eersel
|
dan ga ik is op zoek naar originele pijp denk ik.
|
di nov 03, 2009 8:25 pm |
|
|
|