Yamaha TZR CUP racer van Vincent *ubdeet pag. 1*
Auteur |
Bericht |
kabouter plop
ApriliaForum Member
|
Re: Yamaha TZR CUP racer van Vincent
mooi ding ga zo door maaar wat is der met die witte poggiali rs gebeurd eeh ?
zo nov 01, 2009 7:21 pm |
|
|
MG
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr aug 31, 2007 12:05 pm Berichten: 592 Afbeeldingen: 3
|
Re: Yamaha TZR R1 look van Vincent
af1-racer schreef: MG schreef: Ari schreef: sorry maar ik vind de r1look kuip echt niet mooi en waarom zit jou kontkap zo raar hoog?? foto's zijn gewoon bagger, als deze kappen er goed opzitten ziet het er echt strak uit!! maar idd ff mooi foam zadeltje erop plakken en het kontje wat laten zakken (er zit nu een zadel onder). Stukken mooier dan originele tzr die rs op de foto van een pagina terug is toch van jou wat is daar mee gebeurd joh ja dat is mijn rsje ik heb er 1x een goeie klap meegemaakt. En al het geld wat ik er daarna heb ingestoken is alleen maar gegaan naar het laten draaien van het blokje. Ik loop er nu ook alleen maar een beetje mee te stunten en als ik thuis ben gewoon van hier naar daar rijden. Ik vind het rijden nog steeds superleuk ook al word ik n beetje oud (20 jaar). Maarja motorrijbewijs komt eraan en rsje blijft gewoon heb er super leuke zooi op meegemaakt. Hij word ooit nog wellis in ere hersteld. Maar jammergenoeg geen mooie poggi white meer. Ik begrijp dat het pijnlijk voor jullie is
_________________ viewtopic.php?f=13&t=7926&start=240 UPDATE 4 JULI
Laatst bijgewerkt door MG op zo nov 01, 2009 9:30 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
zo nov 01, 2009 9:00 pm |
Persoonlijk album
|
|
MG
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr aug 31, 2007 12:05 pm Berichten: 592 Afbeeldingen: 3
|
Re: Yamaha TZR R1 look van Vincent
Ari schreef: nou dacht het echt niet, zag het ook in het echt, een r1look tzr naast de gewoone vorig jaar, vind het echt maar niks, sorry ik heb dat lange zadel op een tzr gewoon altijd zo lelijk gevonden. Vind het heerlijk om een goede mono op een tzr te zien
_________________ viewtopic.php?f=13&t=7926&start=240 UPDATE 4 JULI
|
zo nov 01, 2009 9:10 pm |
Persoonlijk album
|
|
flame
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 17, 2009 11:59 pm Berichten: 499 Woonplaats: Groningen
|
leuke manier op je helm op te hangen
|
ma nov 02, 2009 12:01 am |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Menno, nou zit jij alle aandacht in mn eigen topic op te eisen man, wat is dit nou weer?! ennem, al het motorisch onderhoud kan ik ook wel voor je doen als jij onderdelen mee geeft
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
ma nov 02, 2009 11:48 am |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
|
Updateje.... Krukaslagers zijn nogal versleten, dus vandaag blok uit elkaar aan het trekken, dan maar hopen dat Ben een beetje opschiet met die RS ophalen zodat ik meteen Rito krukas erin kan hangen Zit een beetje na te denken dat het misschien wel gunstig is om er hybride lagers in te doen in plaats van stalen lagers, aangezien ik daar wel positieve dingen over heb gehoord. Zou ook ten goede moeten gaan van de prestaties . Verder heb ik vandaag wat berekeningen gedaan van een oud 50cc cilindertje wat ik hier heb liggen en wil gaan tunen, misschien doorgeven aan Menno om te testen, denk dat het wel een leuk dingetje gaat worden Foto's!: Bijlage:
Opmerkingen bij bestand: blok zaterdag avond
IMAGE_021.jpg [ 278.81 KiB | 1858 keer bekeken ]
Bijlage:
Opmerkingen bij bestand: blok vanochtend
IMAGE_023.jpg [ 341.47 KiB | 1858 keer bekeken ]
Bijlage:
Opmerkingen bij bestand: blok vanochtend
IMAGE_024.jpg [ 348.98 KiB | 1852 keer bekeken ]
Hopelijk kan ik vanavond nog de carters uit elkaar trekken, maar de schroef aan de koppelingskant van de krukas werkt helaas niet mee.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
ma nov 02, 2009 6:33 pm |
|
|
Royal Club
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm Berichten: 4705 Woonplaats: Vinkeveen
|
waarom is jou blokolie grijs?:d
_________________ “When life gives you lemons ask for salt and tequila”
|
ma nov 02, 2009 9:57 pm |
|
|
rain man
ApriliaForum Member
|
water bij de olie is de shit
|
ma nov 02, 2009 10:07 pm |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
|
Royal Club schreef: waarom is jou blokolie grijs?:d Rain Man heeft inderdaad gelijk, er zat water bij de blokolie... en de grondplaat zat met Gamma schroefjes met 20 Nm vastgedraait dus die kon ik boren. morgen dus weer lekker draden tappen, maar het blok is nu in ieder geval wel gesplitst. Maak morgen nog n paar foto's van de schade. Krukas lagers klinken trouwens nog spannender nu het blok uit elkaar ligt! Maar goed dat hij dus nu al uit elkaar ligt, niet als alle zaakjes gebroken en gebutst zijn.... Morgen weer n update
|
di nov 03, 2009 12:44 am |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
|
Blok is eindelijk helemaal uit elkaar, krukaslagers klinken erg spannend! wil ze eventueel voor een tientje per stuk wel doorverkopen aan een vrijwilliger hier? Morgen nieuwe lagers halen, kijken of ik een beetje voordelige Keramische lagers kan krijgen, en dan maar zeuren dat BEN DIE RS MOET KOMEN OPHALEN! wil weer gassen nu het nog af en toe droog is foto! Bijlage:
Opmerkingen bij bestand: carters
IMAGE_029.jpg [ 108.03 KiB | 1721 keer bekeken ]
|
di nov 03, 2009 5:14 pm |
|
|
Mikeeee
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 06, 2008 12:17 pm Berichten: 3317 Woonplaats: lichtenvoorde
|
MG, je kan hem toch wel gewoon fatsoenlijk onder houden zoiets als wassen
di nov 03, 2009 5:39 pm |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
|
Mikeeee schreef: MG, je kan hem toch wel gewoon fatsoenlijk onder houden zoiets als wassen die jongen heeft niet zoveel tijd als ik joh Maar binnekort als ik zijn nieuwe koplamp binnen heb neem ik hem even onder handen en dan zou hij in ieder geval electrisch en motorisch weer prima moeten zijn, spuitwerk mag hij verder zelf regelen want daar heb ik een hekel aan
|
di nov 03, 2009 8:23 pm |
|
|
Royal Club
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm Berichten: 4705 Woonplaats: Vinkeveen
|
*Vincent* schreef: Royal Club schreef: waarom is jou blokolie grijs?:d Rain Man heeft inderdaad gelijk, er zat water bij de blokolie... en de grondplaat zat met Gamma schroefjes met 20 Nm vastgedraait dus die kon ik boren. morgen dus weer lekker draden tappen, maar het blok is nu in ieder geval wel gesplitst. Maak morgen nog n paar foto's van de schade. Krukas lagers klinken trouwens nog spannender nu het blok uit elkaar ligt! Maar goed dat hij dus nu al uit elkaar ligt, niet als alle zaakjes gebroken en gebutst zijn.... Morgen weer n update keramische lagers, 16k draaien zonder reden wat is de volgende stap? achteruit rijden?
_________________ “When life gives you lemons ask for salt and tequila”
|
wo nov 04, 2009 1:53 am |
|
|
baquba
ApriliaForum Member
|
Keramische krukaslagers is een zeer slecht idee.
|
wo nov 04, 2009 9:51 am |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
|
Royal Club schreef: *Vincent* schreef: Royal Club schreef: waarom is jou blokolie grijs?:d Rain Man heeft inderdaad gelijk, er zat water bij de blokolie... en de grondplaat zat met Gamma schroefjes met 20 Nm vastgedraait dus die kon ik boren. morgen dus weer lekker draden tappen, maar het blok is nu in ieder geval wel gesplitst. Maak morgen nog n paar foto's van de schade. Krukas lagers klinken trouwens nog spannender nu het blok uit elkaar ligt! Maar goed dat hij dus nu al uit elkaar ligt, niet als alle zaakjes gebroken en gebutst zijn.... Morgen weer n update keramische lagers, 16k draaien zonder reden wat is de volgende stap? achteruit rijden? shit, je hebt me door.... Nee, keramische lagers zijn onderhoudsarm en hoeven zegmaar nooit te worden vervangen tenzij je echt iets heel geks uithaalt... verder geven ze ook minder weerstand en heb je dus meer vermogen op je achterwiel En waarom zijn keramische lagers zo een slecht idee Baquba?
|
wo nov 04, 2009 12:18 pm |
|
|
|