Komt toevallig je zuiger niet tegen je cilinderkop aan?
_________________ Jesse says: no man echt niet meer, geen fut meer voor. Christopher Jambor says: ik pak ff mijn zweep. Jesse says: oke doe dat. Christopher Jambor says: BIATCH! Jesse says: ik ga nu wel ff trekken. Aprilia RS 80Black/Red2008.
Het zou op zich kunnen, want bij hogere toeren word je zuiger ook warmer, waardoor hij iets hoger komt te liggen, misschien dat hij net boven die toeren ertegenaan komt. Alhoewel, het geluid wat ik hoor, klinkt anders.
_________________ Jesse says: no man echt niet meer, geen fut meer voor. Christopher Jambor says: ik pak ff mijn zweep. Jesse says: oke doe dat. Christopher Jambor says: BIATCH! Jesse says: ik ga nu wel ff trekken. Aprilia RS 80Black/Red2008.
Geregistreerd: do nov 06, 2008 8:54 pm Berichten: 243 Woonplaats: Erp
Re: Bijgeluid na 11200 toeren
kabouter plop schreef:
klinkt niet echt lekker eeh
Je hoort ook een ruis omdat mijn camera het niet meer aan kan door de herrie in hoge toeren
Chrizu-kun schreef:
Het zou op zich kunnen, want bij hogere toeren word je zuiger ook warmer, waardoor hij iets hoger komt te liggen, misschien dat hij net boven die toeren ertegenaan komt. Alhoewel, het geluid wat ik hoor, klinkt anders.
Idd, dan zou je meer getik hebben, ipv gerammel. En zag ook weinig verkeerd aan de oude zuiger
kabouter plop schreef:
je kan natuurlijk ook stoppen met je brom martelen, en normaal gaan rijden
heb je een foto van je beest ?
Hahah. Up to date foto's nog niet. Die komen binnenkort bij mijn topic in de gallery. Mooi istie niet hoor.(Tierips ) Mijn vader heeft hem ook 2x om gereden met zijn busje Dus kappen zijn ook 3x niks meer. Hebben drastisch een spuitbeurt nodig En het is écht niet zo dat ik altijd zo rijd. Maar ik wil niet dat er iets mis is met mijn brommer. Hij moet dit gewoon aankunnen.
ik zou als eerst eens een nieuwe ring in je uitlaatpoort doen want daar is idd geval lek. en dus ruimte heeft wat kan lijden tot het trillen van je uitlaat bus in je cilinder. wat je ook ff kan doen is je koppelings deksel er af halen en kijken of hij op 1 van de assen speling heeft en je onsteking er af halen en proberen of je krukas heen en weer kan. zo ja dan zijn je krukas lagers versleten. en dat geld ook voor de uitgaande as. ( waar je voor tandwiel op zit.) die as mag wel een beetje naar binnen en buiten gaan maar niet om hoog en naar beneden.
Geregistreerd: ma feb 11, 2008 8:36 pm Berichten: 429 Woonplaats: Nieuw-Buinen
controleer eerst maar eens de dingen zoals de stepjes enzo of die wel vast zitten en dat niet de dingen zijn die rammelen dat doet ie van mij namelijk ook als de bijrijderstepjes niet goed vastzitten ofzo
knibbo schreef:
ik zou als eerst eens een nieuwe ring in je uitlaatpoort doen want daar is idd geval lek. en dus ruimte heeft wat kan lijden tot het trillen van je uitlaat bus in je cilinder. wat je ook ff kan doen is je koppelings deksel er af halen en kijken of hij op 1 van de assen speling heeft en je onsteking er af halen en proberen of je krukas heen en weer kan. zo ja dan zijn je krukas lagers versleten. en dat geld ook voor de uitgaande as. ( waar je voor tandwiel op zit.) die as mag wel een beetje naar binnen en buiten gaan maar niet om hoog en naar beneden.
Zal effe kijken. En ring in de uitlaatpoort? Ik heb een soort busje bij mijn cilinder gekregen toen maar dat past er niet tussen hoor. Verder zal ik even de assen checken
RobinRS98 schreef:
controleer eerst maar eens de dingen zoals de stepjes enzo of die wel vast zitten en dat niet de dingen zijn die rammelen dat doet ie van mij namelijk ook als de bijrijderstepjes niet goed vastzitten ofzo
Heb ze allemaal gedemonteerd en nouja had nog geen zin.
Geregistreerd: ma dec 22, 2008 11:08 pm Berichten: 1832 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Beijerland
dr zat als t goed is een rubberen ring bij die moet in de uitlaatmond van je cilinder, dr zit daar zo'n gleuf, en dat busje is voor als je een andere diameter uitlaat hebt
apriliasquid schreef:
dr zat als t goed is een rubberen ring bij die moet in de uitlaatmond van je cilinder, dr zit daar zo'n gleuf, en dat busje is voor als je een andere diameter uitlaat hebt
Aah oké. gelukkig heb ik die ring nog liggen Dacht al geen pakking?!? Bedankt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum