Geregistreerd: ma dec 22, 2008 11:08 pm Berichten: 1832 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Beijerland
Re: Het grote Carburateurtopic (stel hier je vragen over carbs)
apriliasquid schreef:
zal een 21 mm dell. carb een beetje lekker lopen op een gianellie uitlaat en een motoforce 50 cilinder (iets sneller als ori) of gaat hij dan heel erg zuipen?
Geregistreerd: zo apr 12, 2009 8:36 am Berichten: 657 Woonplaats: Amsterdam
Jongens / en eventueel dames ik zit met een mega probleem heb een nieuwe carb op mn brom gezet en nu wil hij niet meer hoger dan 4000 toeren sproeier maatje 100 16mm dell orto heb even een filmpje op joutjoob gezet Gelieve te helpen :( Link Klik <---- alvast bedankt.
Die van mij kwam niet hoger dan 5000 toeren, toen bleek uiteindelijk mijn vlotter niet goed te zitten. Pin was voor de helft afgebroken. Kijk daar nog eens naar:)
Maar ik heb zelf ook een probleem, ik weet niet of het aan de caburateur ligt of aan weet ik veel wat. Als ik mijn brommer start dan loopt hij gewoon goed ( stationer ) maar als ik gas geef in neutraal maar als ik weg rij ook hoor ik een soort ruis! enige idee?
waarschijnlijk is dit al 100 keer gevraagd, maar ik had niet zo'n zin om 43 paginas door te lezen.
ik heb een aprilia rs 50 uit 2002. er zit een standaart cilinder met een Gianelli uitlaat onder. Ik zat te denken aan een 17.5 of een 19 millimeter carburateur.
Wat is de beste keuze, en kan deze gewoon direct aangesloten worden op mijn huidige setup?
Geregistreerd: zo aug 16, 2009 5:55 pm Berichten: 328 Woonplaats: Groningen city!
ja kan direct worden aangesloten zonder problemen, ik zou 19mm nemen.. ligt er maar net aan wat je zelf wil, iets meer prestaties of iets minder benzineverbruik
let wel op dat je de juiste carburateur koopt (type staat aan de zijkant weet het zo even niet uit mn hoofd) je moet je sproeier wel iets vergroten
Ik heb een 14mm dellorto en alles standaart behalve een mk thrower. Hoe groot moet de sproeier ongeveer zijn? Heb geen idee welke er nu in zit maar ik heb zo het gevoel dat hij groter moet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum