Auteur |
Bericht |
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 16, 2008 10:16 pm Berichten: 1478 Woonplaats: Amsterdam/Budapest
|
Aprilia SBK replica real life pictures.
Kan ff dat ene topic niet vinden over die SBK replica die te vinden is online. Maar ik ben dus vandaag in levende lijve die SBK Replica tegen gekomen en ff wat foto's gemaakt met me telefoon over hoe dat er in het echt uit ziet. Zeur aub niet over de qualiteit van de foto's. Wat me wel opviel was dat de brommer matzwarte velgens heeft en de SR SBK replica glans zwarte velgen die stukke beter staan. Ook heeft de SBK Replica een andere voorvork van Paioli dat er naar mijn mening niet echt beter uit ziet. Ook vind ik dat de stickers op bepaalde plekken beter hadden gekund net als op het zitje, want dat laat strepen achter maja ieder zijn mening. De spoilers zijn niet glans zwart net als de rest van de brommer en dat ziet er al snel lego achtig uit. De zadel is namaak carbon en dat ziet er wel bijzonder machtig uit. Geniet van de foto's en stel dat je een replica hiervan wilt naspuiten, hopelijk heb je dan ook wat aan deze foto's.
_________________ Jesse says: no man echt niet meer, geen fut meer voor. Christopher Jambor says: ik pak ff mijn zweep. Jesse says: oke doe dat. Christopher Jambor says: BIATCH! Jesse says: ik ga nu wel ff trekken. Aprilia RS 80 Black/Red 2008.
|
wo okt 07, 2009 6:51 pm |
|
|
Robinrs50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 30, 2009 4:30 pm Berichten: 909 Woonplaats: Wateringen
|
Re: Aprilia SBK replica real life pictures.
geluks vogel !!! had je niet een foto van een afstand kunnen maken
wo okt 07, 2009 6:56 pm |
|
|
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 16, 2008 10:16 pm Berichten: 1478 Woonplaats: Amsterdam/Budapest
|
Thnx Nou dan had ik buiten moeten staan, maar dan stonden de brommer voor het raam ervoor. En deze brommer ging ergens heen dus hij stond op het smalle pad waar brommers/motoren links/rechts/achter/voor staan zoals je misschien kan zien op de foto Mocht ook vandaag met 1 van de kerels naar buiten lekker geluidsoverlast maken met hun RSV4 met Acrapovic systeem. Wat een geluid kwam daaruit zeg.
_________________ Jesse says: no man echt niet meer, geen fut meer voor. Christopher Jambor says: ik pak ff mijn zweep. Jesse says: oke doe dat. Christopher Jambor says: BIATCH! Jesse says: ik ga nu wel ff trekken. Aprilia RS 80 Black/Red 2008.
|
wo okt 07, 2009 7:04 pm |
|
|
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
Pff, dat ding is echt mooi!
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
wo okt 07, 2009 7:56 pm |
|
|
iivarr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma mei 12, 2008 1:20 pm Berichten: 4843 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Meedhuizen (GR)/ Wageningen
|
Mooi hoor al vind ik die stuurplaat echt lelijk
_________________ ex-Aprilia RS50 MY06 Fasmem Duo: viewtopic.php?f=13&t=11347 ex-Aprilia RS50 MY08 Project: viewtopic.php?f=14&t=16041
|
wo okt 07, 2009 8:26 pm |
|
|
Haribo
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 13, 2009 3:26 pm Berichten: 995 Woonplaats: NW, Groningen
|
Mooie brommert Vooral de voorkant
wo okt 07, 2009 8:32 pm |
|
|
diverence
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 13, 2009 2:16 pm Berichten: 3629 Woonplaats: Hasselt
|
hmm, dat wordt dan dus eventjes een zadelovertrek bestellen
wo okt 07, 2009 8:46 pm |
|
|
Robinrs50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 30, 2009 4:30 pm Berichten: 909 Woonplaats: Wateringen
|
diverence schreef: hmm, dat wordt dan dus eventjes een zadelovertrek bestellen dat zadel is idd erg dik
wo okt 07, 2009 9:07 pm |
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
valt toch niet tegen Maar die kroonplaat En inderdaad zoals je zegt, zonde dat die koplampspoilers mat zijn. Voorkap en achterkant zijn mooi alleen wel stom dat ze geen mono kapje hebben gedaan gemiste kans als je het aan mij vraagt. Ben benieuwd hoe hij in het echt is als totaal plaatje. foto's van die rsv ??
wo okt 07, 2009 11:02 pm |
|
|
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
|
Foto's heb ik van die RSV niet gemaakt omdat ik niet teveel wilde fotograferen Achterband is wel te zien op 5de foto Staat wel filmpje van op joetoeb. http://www.youtube.com/watch?v=AShwrwblkcc&hl=nl
|
wo okt 07, 2009 11:41 pm |
|
|
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
Super, die Rsv4 kleuren! Ook andere voorvork? Althans wel een opdruk op de kroonplaat, weet niet meer wat er onder mijn My06 zat...
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
|
do okt 08, 2009 9:19 am |
Persoonlijk album
|
|
Schoutenrs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo okt 14, 2007 6:24 pm Berichten: 1876 Woonplaats: Hoek van Holland
|
marchozzi zat er onder de my06 en nu zo'n paioli, volgens mij werd die geleverd op een derbi gpr heb toch liever de 1e
_________________ (\___/) ( ='.'= ) (")__(")
|
do okt 08, 2009 11:12 am |
|
|
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
|
Yep heb alleen daar geen foto van gemaakt. Zit nu zo een lelijke paioli voorvork op die er ook stuk zwakker uitziet.
|
do okt 08, 2009 6:25 pm |
|
|
mike-rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 24, 2008 10:50 pm Berichten: 717 Woonplaats: Fiji
|
marzocchi zat idd op de rs. op de gpr zat geen paioli maar sebac die paioli is trouwens super lelijk en dat filmpje is zo jammer dat er niets te horen is omdat de camera crap is
_________________ over the counter ed treatment
|
do okt 08, 2009 7:10 pm |
|
|
krokdown
ApriliaForum Member
|
mooi zadel! kan je dat ook als overtrek bestellen?
|
do okt 08, 2009 7:19 pm |
|
|
|