Geregistreerd: ma dec 22, 2008 11:08 pm Berichten: 1832 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Beijerland
Re: Het 'afstellen' kleine vragen topic
komt dat niet door je filter, omdat je een sportfilter erop hebt zitten krijgtie ook meer lucht, dus klopt t mengsel waarschijnlijk niet. al gekloot met je luchtschroef?
Geregistreerd: zo apr 12, 2009 8:36 am Berichten: 657 Woonplaats: Amsterdam
Jongens / en eventueel dames ik zit met een mega probleem heb een nieuwe carb op mn brom gezet en nu wil hij niet meer hoger dan 4000 toeren sproeier maatje 100 16mm dell orto heb even een filmpje op joutjoob gezet Gelieve te helpen :( Link Klik <---- alvast bedankt.
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
jah zou kunnen. Of je vlotter zou lek kunnen zijn dan.
Als je wilt kijken of je vlotter lek is. Dan moet je hem er even af halen en in een bakje benzine leggen. Na een tijdje eraf halen. En als die lek is zit er benzine in en is die gezonken.
kzal dat even proberen maar dat lijkt me sterk is een bijna nieuwe carb mijn vader zij dat het misschien aan mijn spruitstuk kon liggen omdat die nog de standaard maat is hij dacht dat als we hem groter maken dat hij et dan beter zou doen ? is dat zo ?
Nou dat ging dus niet zo goed ik had even alle dingen gecheckt die jullie zeiden dat was het allemaal niet dus ik had er een andere sproeier ingedraaid omdat ie nog steeds leek te verzuipen 84 om precies te zijn toen kwam hij beter op toeren bij 6000 hoorde ik ineens een metaal kraak geluid met een KRRkkkkk (tv ruis) geluid daarna toen viel hij uit nu start hij niet op electrische motor die draait niet eens het blok zit helemaal vast (als je em in zn 1 zet en wil lopen blokt het achterwiel gewoon) Wat moet ik nu doen >?
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
vastloper denk ik :|
vandaag eindelijk tijd gevonden om brum te fixen. Even rondje gereden. eerst langs school lekker rustig op toeren echt cruise. na 15 minuten lege weg gevonden en hem een paar keer flink opengetrokken alleen 1 op de 5 keer wanneeer die rond de 11000 toeren is slaat hij helemaal terug in de toeren en bij de 8 pakt hij hem weer op. gas loslaten en vasthouden helpt niet. iemand een idee?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum