Aprilius Zijn Aprilia RS 50 MY 07 VRESELIJK NIEUWS
Goede ,Morgen,Middag,Avondt << Zelf invullen . Ik ben Jordy en ik ben nieuw op apriliaforum .
En ik ben hier met mijn aprilia rs 50 my 07
.
Het begon een paar weken geleden . Toen ik op zoek was naar een Yamaha TZR of een aprilia rs 50 , Ik wou liever de rs 50 omdat ik die mooier vond . Maar de tzr was goedkoper dus ik ging er vanuit dat het een tzr zou worden ,
Maar toen kwam ik in Nuland waar deze mooie ( toen nog gestripte) aprilia rs 50 stond , Het enigste probleem was dat het ging om een overjarig model . Maar had nog nooit de weg gezien . Dus me pa ging even overleggen en er kwam een hele mooie prijs uit .waarbij ik ook mijn scoote rmoest inruilen . (peugeot jetforce) Ver onder de nieuwprijs van een TZR ook nog
. Er werden afspraken gemaakt dat de brommer matzwart werd gespoten en dat hij zou worden ontgrenst . En een maand later kon ik hem ophalen .
Op 24-09-09 . Belde de dealer mij op , De brommer was klaar
. Mezelf erheen gesnelt . En daar stond ie ...
erna een kleine schakelcursus gehad . Omdat ik dat nog nooit had gedaan :p .
Hij rijd heerlijk . alleen is er helaas nu al een mankement . De toerenteller werkt niet goed . Hij springt alle kanten op zonder dat ik meer toeren maak .
ik terug rijden . En bij de 500 km beurt zou er een nieuwe teller in komen .
Hier wat foto's
-Zo stond ie erbij toen ik hem voor het eerst zag
-
En zo staat ie er nu bij
-
-
-
-
-
-
-
-