|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
nieuwe batterij oplossing?
Auteur |
Bericht |
wutske
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 26, 2005 7:00 pm Berichten: 221 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Kapellen (Antwerpen-België)
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) nieuwe batterij oplossing?
'k Heb op m'n AF1 Sintesi vooran 2 verschillende lampen steken.
De ene is zo'n model zoals je in een auto zou steken en de andere is 't zelfde als die van mijn achterlicht.
de beste lamp is natuurlijk de eerste, maar als 'k die aansluit, trekt ie zoveel dat mijn pinkers, claxon en remlicht (je ziet het verschil niet) niet werken als 'k geen 6k toeren maak.
Bij de andere lamp heb 'k geen problemen, maar die geeft geen gefocuste lichtbundel = verblindend voor tegenliggers.
Zou het helpen mocht ik een nieuwe batterij steken? En wat voor een neem ik dan het beste (prijs/prestatie-levensduur gewijs).
_________________ AF1 Sintesi, 50cc, uitlaat max. begrenst, doet ie nog 65 :s
|
za jan 21, 2006 5:58 pm |
Persoonlijk album
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
supervaags
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 18, 2005 3:04 pm Berichten: 1389 Afbeeldingen: 2
|
die eerste lamp.. die goeie uit de auto is veels te zwaar.. koop gewoon een lamp van 30 watt ofzo, ik heb er nu ook een veel te zware in.. ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif)
za jan 21, 2006 6:03 pm |
Persoonlijk album
|
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
neem 35/35
|
za jan 21, 2006 6:06 pm |
Persoonlijk album
|
supervaags
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 18, 2005 3:04 pm Berichten: 1389 Afbeeldingen: 2
|
ja ik had een 40 watt, heb gister een 35 watt gekocht want tot aan de 5000 toeren gingen alle dashbordlampen zachter branden.. net zoals jij hebt
moet nog even erin doen en kijken hoe dat gaat
za jan 21, 2006 6:10 pm |
Persoonlijk album
|
wutske
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 26, 2005 7:00 pm Berichten: 221 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Kapellen (Antwerpen-België)
|
raar, heb er eigenlijk nooit is aan gedacht om te zien hoeveel verschil in watt er tussen die 2 lampen zit ![whistling :Y:](./images/smilies/whistling.gif) . Zullen we is ff gaan doen ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif)
|
za jan 21, 2006 6:36 pm |
Persoonlijk album
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
volgensmij hoort er 2x 25/25 Watt in. Deze heb ik er altijd in gehad en dat ging goed.
|
za jan 21, 2006 9:20 pm |
Persoonlijk album
|
wutske
ApriliaForum Member
|
hmm, die autolamp is 55w en de andere lamp is een 5/21w ![lach :D:](./images/smilies/lach.gif)
|
ma jan 23, 2006 7:41 pm |
Persoonlijk album
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|