Auteur |
Bericht |
RS-Jurrien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di nov 09, 2004 6:37 pm Berichten: 490 Afbeeldingen: 13 Woonplaats: Huizen
|
Hmm dan begint het denk ik weer een beetje op een orginele Rs te lijken... niet dat dat erg is hoor is een super model.. maar als je een beetje een special maakt moet ie ook speciaal blijven..
_________________ RS50 - Melandri 2001 - # 33
___________________ Golf III GTI 8V
wo jan 18, 2006 10:52 am |
Persoonlijk album
|
|
DennisRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 03, 2005 11:08 pm Berichten: 1466 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Alem
|
jah klopt ik zei ook al dat het niet echt een origineel ontwerp was, maar het begon me voor het eerst een beetje te lukken om te bestikkeren met photoshop dus moest het een beetje makkelijk blijven
_________________ De NnisRs
|
wo jan 18, 2006 6:12 pm |
Persoonlijk album
|
|
aprilia blackdream driver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr nov 04, 2005 11:51 am Berichten: 544 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Achtmaal
|
die is wel vet
maar hij moet wel soort uniek blijve
en dan is hij weer meer orineel
vind hem wel heel erg mooi
maar te veel stikkers
_________________ aprillia rs power blackdream
as ge ut nie mir wit gebruikte kit! ist gat te ruim pak dan pur schuim! Als ut dan nog nie gaat pakte ut las apparaat!
|
wo jan 18, 2006 8:01 pm |
|
|
RS-Jurrien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di nov 09, 2004 6:37 pm Berichten: 490 Afbeeldingen: 13 Woonplaats: Huizen
|
Mischien wat ordene met de stickers? maar ik zou zelf juist echt iets unieks maken of een replica ofzo maarja dat is mijn mening
_________________ RS50 - Melandri 2001 - # 33
___________________ Golf III GTI 8V
do jan 19, 2006 5:49 pm |
Persoonlijk album
|
|
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr nov 04, 2005 11:51 am Berichten: 544 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Achtmaal
|
zal morge wel zelf eens klote zodat jullie dan weten wat ik ongeveer wil en dat jullie dan mischien dan nog andere mooien iedeen voor mij wete
as ge ut nie mir wit gebruikte kit! ist gat te ruim pak dan pur schuim! Als ut dan nog nie gaat pakte ut las apparaat!
|
do jan 19, 2006 9:44 pm |
|
|
ApriliaForum Member
|
nou hier is dan mijn gekloot
achter zie je staan D.Druggen daar moet eiglijk nog een nl vlaggetje voor en dan meer naar onder op het kontje net als bij die rally autos en black beuty moet meer die kap volgen wie wil hem echt goed maken
maak dan meteen alles in het ZILVER
|
vr jan 20, 2006 9:05 pm |
|
|
Stevige Pupke!!
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 13, 2005 8:24 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Kesteren!!
|
het idee is er iig!
alleen het is Beauty... voordat je een pijnlijke fout begaat!
verder ziet het er goed uit!!
_________________ RPP Appie Manston Sprinter...
en inmiddels lid van de RPP-knockploeg
|
vr jan 20, 2006 9:08 pm |
Persoonlijk album
|
|
DeEnigeEchte
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jun 25, 2005 2:09 pm Berichten: 435 Woonplaats: Boven-Leeuwen
|
t is idd gekloot maar geen slecht idee.. dat black beauty gaat wel mooi staan denk k..
_________________ The artist formaly known as Thomas
|
vr jan 20, 2006 11:18 pm |
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
De meeste doen de rijders naam langs het ruitje, bij de spiegels zeg maar.
Ik vind het verder geen interesant "ontwerp". Wees wat creatiever
|
za jan 21, 2006 12:57 am |
Persoonlijk album
|
|
ApriliaForum Member
|
haha wil wel creatiever zijn maar dan moet je het nog mooi moeten kunne verwerken en dat gaat niet als je maar een half photoshop programma hebt en dr mee kunt werke
langs het ruitje kan ik niet als je wil mag je probere en mijn ontwerpe verder uitwerke want na 3uur klote kan ik het nog niet en wor i k bang van mezelf
|
za jan 21, 2006 9:25 pm |
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Okej ik zal vandaag of morgen een poging wagen okej :) Black Beauty moet er sowieso op komen te staan? Verder nog wensen
|
za jan 21, 2006 9:35 pm |
Persoonlijk album
|
|
ApriliaForum Member
|
ja back beuty leeuwe kopje en op het kontje onder aan
eerst een nl vlaggetje en dan erachter D.Druggen
net als bij rally zeg amar
|
zo jan 22, 2006 12:06 pm |
|
|
Filipino
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di aug 09, 2005 7:49 pm Berichten: 666 Woonplaats: Bunnik
|
Gaat echt niet mooi worden jonge.... serieus
_________________ Pupp¡e In the end, it all comes together zegt:
doffers... klint best vet
|
zo jan 22, 2006 12:47 pm |
|
|
Eamonn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 15, 2005 9:18 pm Berichten: 649 Woonplaats: Koekange
|
vindt t ook niks....kan je m beter zo laten
_________________ (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
|
zo jan 22, 2006 1:12 pm |
|
|
Nollie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 10:58 pm Berichten: 944 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Sprang-Capelle
|
vind ik ook.... en miss de orginele stikkers van een troy corser 2001 van de tank er op plakke(met die mane)....
want die tank is echt
_________________ Een echten man zorgt dat hij bier zuipen kan!
|
zo jan 22, 2006 2:31 pm |
Persoonlijk album
|
|
|