Damian-V's Derbi GPR 50, foto's pag. 15
Auteur |
Bericht |
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
Re: Damian-V's Derbi GPR 50; Poll: welke uitlaat?
Damian-V schreef: Martijn Derbi senda schreef: Veel gpr's in de buurt op het moment. ok, niet van die scootersjonnies die denken dat ze kunnen schakelen? Dat ook, in de buurt van Alkmaar heel veel. Jethelm op (met een petje eronder) slippers en korte broek/shirt. Altijd door rood rijden en nooit eens een keer aan de regels houden.
|
vr aug 14, 2009 1:35 pm |
|
|
Damian-V
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 4:42 pm Berichten: 88 Woonplaats: Schermerhorn
|
Martijn Derbi senda schreef: Damian-V schreef: Martijn Derbi senda schreef: Veel gpr's in de buurt op het moment. ok, niet van die scootersjonnies die denken dat ze kunnen schakelen? Dat ook, in de buurt van Alkmaar heel veel. Jethelm op (met een petje eronder) slippers en korte broek/shirt. Altijd door rood rijden en nooit eens een keer aan de regels houden. dat is nog wel het ergste, een jethelm, stelletje nichten(no offense)
|
vr aug 14, 2009 1:54 pm |
|
|
Sanno
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo dec 28, 2008 9:06 am Berichten: 2739 Woonplaats: Terneuzen (zeeland)
|
sowieso metrakit had zelf op m'n gpr een conti chr (zelfde als gianelli) daar was ik ook wel tevreden over, en reed ook erg fijn met een top van rond de 100: http://www.josdijkman.nl/shop/index.php ... uctId=5392 €195,- metrakit rk: http://www.josdijkman.nl/shop/index.php ... ductId=483 €200,- v6 heeft een lelijke demper vind ik, tuutje steekt tever uit
vr aug 14, 2009 5:26 pm |
|
|
Rutger.
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 14, 2009 8:35 pm Berichten: 1252 Woonplaats: Langeveen (ov)
|
heb jij die GPR toen zelf zo gespoten sanno?
vr aug 14, 2009 5:43 pm |
|
|
Sanno
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo dec 28, 2008 9:06 am Berichten: 2739 Woonplaats: Terneuzen (zeeland)
|
alleen zelf geschuurd en geprimerd. toen naar een schadebedrijf gebracht om te laten spuiten
vr aug 14, 2009 5:46 pm |
|
|
Steffmeisterx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 03, 2009 3:13 pm Berichten: 1190 Woonplaats: Amsterdam
|
Ik rij ook welles met mn petje onder mn helm.. ben ik dan ook een sjonnie?? wel knap dat ze kunt schakelen met slippers... Damian-V schreef: Steffmeisterx schreef: Giannelli of Mallossi pijpje.. meningen over die dempers & geluid verdeeld.. Maar ze zijn wel snel + een giannelli heb je wel voor 200euro, minder zelfs, 160 ofzo voor die uitlaat, en dan nog 30-50euro voor de demper (verschillende keuzes), zo uit mn hoofd. Edit: ff voor je opgezocht 130 voor de uitlaat, 55-70euro voor de dempers @ http://www.opvoeren.nlhet gaat mij niet eens egt om het snel(wel een beetje natuurlijk ) een goede, niet zo dure uitlaat, moet ik hebben @mike-rs: ik heb gister me neef gebeld, zijn vader(me oom dus ) heeft een brommerzaak en hij werkt daar ook, daar haal ik ook me advies vandaan en hij zou me vandaag terugbellen over die uitlaat, of hij die via de winkel miss goedkoper kon krijgen, maar die wordt het dus waarschijnlijk Met de Giannelli, zit je onder de 200
vr aug 14, 2009 7:44 pm |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
Ik ree ook mijn eerste rondjes met slippes, me tenen waren een beetje geschaafd maja, petje onder je helm... sorry maar dat vind ik sjonnie. Heb je ook een pothelm dan?
|
vr aug 14, 2009 7:58 pm |
|
|
iivarr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma mei 12, 2008 1:20 pm Berichten: 4843 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Meedhuizen (GR)/ Wageningen
|
Schakelen met slippers is niet erg ofzo, mijn MY schakelt zo soepel maar prefereer toch schoenen zou trouwens gwn voor gia of MK gaan, leo is zo'n lelijke dempert
_________________ ex-Aprilia RS50 MY06 Fasmem Duo: viewtopic.php?f=13&t=11347 ex-Aprilia RS50 MY08 Project: viewtopic.php?f=14&t=16041
|
vr aug 14, 2009 8:15 pm |
|
|
Steffmeisterx
ApriliaForum Member
|
Heb mn petje wel achterstevoren he dan dat hij er aan de achterkant/onderkant dan dat flapje komt.. Airoh TR1, en zomers zonder dat mondstuk Hm 1x met sloffen naar de supermarkt gereden, en vond het zuur schakelen, elke x voel je dat pookje en dan moet je m nog verder omhoog douwen voor hij eindelijk schakelt, vond het niet fijn rijden Ik zou voor de Gia gaan icm MK demper
vr aug 14, 2009 10:40 pm |
|
|
mike-rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 24, 2008 10:50 pm Berichten: 717 Woonplaats: Fiji
|
Steffmeisterx schreef: Heb mn petje wel achterstevoren he dan dat hij er aan de achterkant/onderkant dan dat flapje komt.. Airoh TR1, en zomers zonder dat mondstuk Hm 1x met sloffen naar de supermarkt gereden, en vond het zuur schakelen, elke x voel je dat pookje en dan moet je m nog verder omhoog douwen voor hij eindelijk schakelt, vond het niet fijn rijden Ik zou voor de Gia gaan icm MK demper gozer ik wil niet veel zeggen maar jij bent zeer zeker sjonnie. zoveel boetes als wat jij hebt gehaalt. dat zegt al genoeg over je rijstijl+jezelf. en dat je stoer loopt te doen over je pet achterstevoren heb ik geen woorden voor zo triest als het is.
_________________ over the counter ed treatment
|
za aug 15, 2009 2:03 am |
|
|
Steffmeisterx
ApriliaForum Member
|
het is toch allemaal niet serieus..
za aug 15, 2009 2:16 am |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Dus die boetes zijn voor de show?
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
za aug 15, 2009 2:18 am |
|
|
mike-rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 24, 2008 10:50 pm Berichten: 717 Woonplaats: Fiji
|
nee die zijn om stoer te doen. net zoals al die opmerkingen hier..
_________________ over the counter ed treatment
|
za aug 15, 2009 2:20 am |
|
|
Steffmeisterx
ApriliaForum Member
|
ja die opmerking slaat ergens op
za aug 15, 2009 2:23 am |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Vind dit hele gedoe beetje raar, snap t niet helemaal. Pet onder je helm is inderdaad triest, maar ik zag dinsdag bij het strand een ducati rijden en die vent had pothelm op, dus vind dit nog kunnen (enigszins)
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
za aug 15, 2009 2:25 am |
|
|
|