Vannochtend nadat ik mn bed uit rolde eerst maar eens de dokter gelbeld.
Blijk ik daar op dat klote eiland de mexicaanse griep te hebben gehad.. en nu moet uitzieken. zolang ik nog aan het hoesten ben mag ik niet werken..
Maar uiteraard wel sleutelen
. moet alleen zo nu en dan ff er bij zitten omdat ik licht in mn hoofd word...
Heb vanmiddag mn uitlaat naar het schade herstel bedrijf gebracht. Morgen mag ik hem ophalen, moet ik de gaten dicht laten lassen en dan hoop ik dat hij beter rijdt. Overigens zouden ze proberen om de deuken er uit te halen, er volledig uit krijgen konden ze niet garanderen.
2 uur nadat ik gisteren thuis kwam merkte ik pas dat er bij de achterdeur een enorme doos stond..
Heeft een pittig eind in de vrachtwaggel gezeten..
superrrrr geil!!
Nogmaals, maar dan zonder die lichtval op de kuip.
Binnenkant
de topkuip en middenkuip zijn gewoon aan elkaar gepolyesterd. weet niet of dat ook zo is bij originele kappen..
moest verdomme 2 dozen opensnijden om vervolgens de kuip uit de 3e doos te pakken. de doos + het plastic woog 2x zoveel als de hele kuip..
en uiteraard ben ik al een beetje aan het prutsen geslagen.
Het zal wel zo zijn dat de kuipruit heel laag boven mn stuur komt te staan. Net zoals op de foto's van Sanna en het race team dat daaronder staat in de begin post. Ik zal nog wel een keer foto's maken waarom..
Nu weer ff een uurtje pauze anders ga ik flauw vallen.. (*&^%$ mexicaanse..
edit: ik ben over de afwerking van de kappen overigenbs beter te spreken als bij de tankkap.