|
schuuropruiming rs (model 2000) onderdelen
Auteur |
Bericht |
fablos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr aug 25, 2006 11:09 pm Berichten: 133 Woonplaats: Heerle
|
Re: schuuropruiming rs (model 2000) onderdelen
peteRS schreef: Heb je een contactslot? Ja, ik heb nog een contactslot alleen ik weet niet waar de sleutel is, dus ik denk niet dat je er veel aan hebt. Of er moet een manier zijn waarop je zelf een sleutel kan maken
|
zo aug 09, 2009 10:27 am |
|
|
fablos
ApriliaForum Member
|
Het is een am6 blok, maar hij mist inmiddels meer onderdelen Robert schreef: is het blok am5 of 6?
|
zo aug 09, 2009 10:28 am |
|
|
fablos
ApriliaForum Member
|
anderson schreef: Heey, wat vraag je voor 2 y kappen en die mono '? excl. verzenden vraag ik daar 30 euro voor
|
zo aug 09, 2009 10:29 am |
|
|
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
hoeveel voor mono incl ?
en voor die zwart rode achterkap ?
_________________ http://instantboss.org/
|
zo aug 09, 2009 3:08 pm |
Persoonlijk album
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
fablos schreef: peteRS schreef: Heb je een contactslot? Ja, ik heb nog een contactslot alleen ik weet niet waar de sleutel is, dus ik denk niet dat je er veel aan hebt. Of er moet een manier zijn waarop je zelf een sleutel kan maken Komt goed uit want ik heb de sleutel niet nodig. Bij mij is dat onderste plastic kapje kapot gegaan en wat daarin zit. Dus dat moet vervangen worden. Het slot zelf dus niet :) Voor hoeveel kan ik um van je over nemen?
|
zo aug 09, 2009 8:17 pm |
Persoonlijk album
|
|
fablos
ApriliaForum Member
|
voor 10 euro excl. verzenden mag je hem hebben peteRS schreef: fablos schreef: peteRS schreef: Heb je een contactslot? Ja, ik heb nog een contactslot alleen ik weet niet waar de sleutel is, dus ik denk niet dat je er veel aan hebt. Of er moet een manier zijn waarop je zelf een sleutel kan maken Komt goed uit want ik heb de sleutel niet nodig. Bij mij is dat onderste plastic kapje kapot gegaan en wat daarin zit. Dus dat moet vervangen worden. Het slot zelf dus niet :) Voor hoeveel kan ik um van je over nemen?
|
ma aug 10, 2009 12:01 am |
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Okee is goed, je kan het opsturen neem ik aan? Zou je je gegevens naar mijn email kunnen sturen? Dan kan ik het over maken. En kan je misschien nog even een foto ervan sturen voor de zekerheid? :)
Gr Rudger
|
ma aug 10, 2009 4:51 pm |
Persoonlijk album
|
|
|