Re: Recrush's Tomos Flexer
Vette updaet.
Balhoofd is nog steeds ruk. Heb er kogeltjes in gedaan en het een en ander wat passender gemaakt. Het ziet er opzich goed uit en de speling is verminderd, maar nog wel wat aanwezig.. Helaas.
De voorlamp en het indicatielampje zijn gefixt, en kmtellerkabeltje gekocht dus ik heb nu waar kunnen nemen dat het beest een bloedsnelle snelheid van wel 35km/u haalt. Hij twijfelde zelfs om naar de 40 te gaan.
jaja..
Nu moet ik nog nieuwe wielen/banden zien te scoren. Voorband is echt kapot, zitten allemaal bobbels in en op sommige stukken brokkelt het profiel er gewoon vanaf. Achterwiel is gewoon glad. Ik hoop dat als dit gebeurt is hij weer goed rijdt.
Binnenkort ga ik even bij m'n neef kijken, die heeft ook nog een tomos staan (loopt niet) maar die staat in de weg.. Dus misschien dat ik die overneem voor onderdelen. Of ik zet het blok van de mijne over naar die van hem, afhankelijk van welke het meest waard zal zijn
ik wil wel beetje winst kunnen maken.. Maar daar zit in ieder geval een leuk 2persoons zadel op en zulk soort ongein. Dus wellicht dat ik er wat aan ga hebben.