Auteur |
Bericht |
2SLOW4ME
ApriliaForum Member
|
Re: GPR opknappen
Daarom ?. @ Mikeeee : Jah, komt stukje bij beetje vanzelf verandering in . Heb gisteren ff een nieuw blikje gescoort wat komt ipv dat flesje, zal dr een stuk netter uit zien. Helaas wel weinig ruimte door dat enorme luchfilter... En ook de schakelaar voor mn achter rem voor mn remlicht maar eens gemonteerd. Het gat zal vol met polijstpasta die was hard geworden en een stuk overgebleven plastic van de vorige schakelaar waardoor het gat ipv 6mm opeens 2mm was.. Maar dat is met wat gebeun fijn opgelost. Ik zou vandaag mn sproeiers van easyparts binnen krijgen maar ik heb nog niets ontvangen, dus dat zal morgen dan wel gebeuren. (hoop ik...). Ook ga ik achter een nieuwe benzine tank aan waarbij ik gewoon kan tanken aan de voorkant ipv dat ik de hele achterkant steeds moet demonteren bij het pomp staton.. *sproeiers zijn binnen! t is alleen kut weer.. dus dr kan niet getest worden.. :(
|
wo jul 08, 2009 1:47 pm |
|
|
2SLOW4ME
ApriliaForum Member
|
vdaag ff wezen testen en afstellen. gasnaald een tikkie omlaag omdat hij stotterde als de mofo met halfgas/midden toerengebied. en rustig rijden gaat dan dus niet zo makkelijk...
rijd nu met choke open 117km/h (teller dus zeg maar 105-110). met 13500 tpm. rete veel overtoeren dus voor die DR... Wel fijn een wheely in zn 1e en 2e versnelling, schrok me kapot toen ik vanuit stilstand weg wou rijden bij t stoplicht en mn koppeling te snel op liet komen :e , hij trekt dus wel als een dolle neger.
twv is nu 12-53, met 13-52 heb ik op teller 120 gehaald met choke er op (met slechte afstelling.. sproeier maat te klein.)
nu maar eens fijn wat geld in mn vakantie stoppen ipv in dit hok en misschien nog wat updates waarbij geen geld gespendeerd hoeft te worden. Beetje lullig als je een week lang aant zuipen bent en halverwege is je geld op :| .
Ook ben ik er trouwens achter gekomen dat de voorremklauw van een gpr hetzelfde is als van een RS50. dus dat wordt een stuk makkelijker om een nieuwe aan te schaffen.
|
do jul 09, 2009 7:00 pm |
|
|
Sanno
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo dec 28, 2008 9:06 am Berichten: 2739 Woonplaats: Terneuzen (zeeland)
|
voorremklauw van tzr is ook hetzelfde volgens mij
do jul 09, 2009 7:41 pm |
|
|
sbk replica
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 10, 2007 2:04 pm Berichten: 2602 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: schagen
|
ik heb nog wel een RS50 klauw, enige min punt is dat hij nogal geoxideerd is en als een TZR klauw past, heb ik nog wel een mooie liggen, met goede blokken etc erin.
_________________ RS50 rossi, honda cbr400rr en cb350f!
|
do jul 09, 2009 8:46 pm |
Persoonlijk album
|
|
2SLOW4ME
ApriliaForum Member
|
ik heb van bf al een klauw geregeld van een zelfde model gpr. voor een vrienden prijs, en mooi rood gespoten + pas een paar dkm oud als ik me niet vergis . Dus dat is al geregeld. Ik schrok mezelf helemaal lam toen ik keek naar de nieuwprijs .
|
do jul 09, 2009 9:02 pm |
|
|
sbk replica
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 10, 2007 2:04 pm Berichten: 2602 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: schagen
|
oke dan, primaaa
|
do jul 09, 2009 9:58 pm |
Persoonlijk album
|
|
2SLOW4ME
ApriliaForum Member
|
tjah, die kerel reageerde echt 3 sec na dat ik mn update had gepost op bf. en heb ook die rode velgen bij die kerel vandaan .
|
do jul 09, 2009 10:26 pm |
|
|
sbk replica
ApriliaForum Member
|
haha, maakt mij niet uit hoor
|
do jul 09, 2009 10:50 pm |
Persoonlijk album
|
|
2SLOW4ME
ApriliaForum Member
|
Net een hele fijne brief gehad van de belasting dienst . Als die gasten gauw ff dat geld storten kan er een leuke voorkuip opgeplakt worden, + nog wat ander leuk spul . Iets van een voorrem oid Het enige wat ik ondertussen gedaan heb is wat afstel werk en de demper ophanging er af gebeukt omdat de uitlaat toch al én aan de cilinder, én aan mn rechter voetsteun hangt.. + het ziet er zo beter uit . Alleen het afstellen wil niet echt.. heb de luchtschroef 1.5-2 slagen open staan. sproeier 120 is kei hard verzuipen, en met 110 loopt hij net ff te arm lijkt wel (aan de bougie te zien. kurkdroog en bruin). Ik krijg hem niet zonder mn choke naar zn topsnelheid (118) dus dat wordt nog ff proberen.. Zit nu op 114 en hij rijdt wel lekker, maar in zn 4-5-6 als ik hem doortrek naar 12000> touren zonder choke dan valt hij gewoon ff stil en pakt hij hem wel op rond de 8000. De DR70 zal de uilaat ook niet erg fijn vinden denk ik zomaar . de 118 op top met 13500 tpm ook niet
|
do jul 23, 2009 2:37 pm |
|
|
Sanno
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo dec 28, 2008 9:06 am Berichten: 2739 Woonplaats: Terneuzen (zeeland)
|
zei je nou kuip ?
do jul 23, 2009 8:02 pm |
|
|
RaoulMX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jul 04, 2007 11:03 pm Berichten: 541 Woonplaats: Berg
|
no ofence, maar zit hier echt vooruitgang in? zie al wekenlang dezelfde fotos, terwijl ivo (van BF met die rode gpr ) zei dat je vet veel eraan doet mja, k zie dus niet echt wat
|
do jul 23, 2009 10:32 pm |
|
|
2SLOW4ME
ApriliaForum Member
|
RaoulMX schreef: no ofence, maar zit hier echt vooruitgang in? zie al wekenlang dezelfde fotos, terwijl ivo (van BF met die rode gpr ) zei dat je vet veel eraan doet mja, k zie dus niet echt wat er zit vooruitgang in ja . Ik ken ivo, die spiegels op zn gpr zijn van mij en ik heb hem veel geholpen met problemen. Maar die kerel heeft echt gesmeten met geld.. en bij hem was alles plug and play + hij liet wat dingen doen.. (blokje reviceren), ik had de afgelopen maanden gewoon geld tekort, en zonder cash valt er weinig te beleven qua vooruitgang . Sanno schreef: zei je nou kuip ? Jazeker De kuip van hét nieuwe model gpr . Alleen moeten die hufters gauw dat geld storten..
|
vr jul 24, 2009 1:27 am |
|
|
Sanno
ApriliaForum Member
|
jeeeej eindelijk de kuip
vr jul 24, 2009 2:27 am |
|
|
2SLOW4ME
ApriliaForum Member
|
Belasting geld is binneeeeee !! Voorkuip ga ik bestellen, kerel moet ff zn rekening nummer sturen. en dan kan ik het geld over maken. Ook ga ik achter de nieuwe voorremklauw aan. en na de vakantie (3-10aug) achter een kuipruit. Dus binnenkort weer lekker kloten . Overigens nog wel even het blokje open gooien van de week, er kwamen gisteren dat ik naar huis reed weer eens rare geluiden uit.. . Maar ik ga me er niet zo druk over maken
|
ma jul 27, 2009 5:06 pm |
|
|
Sanno
ApriliaForum Member
|
yeah voorkuip
ma jul 27, 2009 5:07 pm |
|
|
|