Filmpje van Jef en mij aan het sprinten. En beetje aan het kutten O.a. ik die de hopjesvlaai dans doet. En dat ik zo vaag draai als Jef langs komt is, omdat ik op mijn brommer zat dus niet anders kon. En mijn koppelingsplaten zijn op ja.
Geregistreerd: ma aug 20, 2007 11:24 am Berichten: 2851 Afbeeldingen: 17 Woonplaats: Dinteloord~ west-brabant
Re: TZR van Slammers *Filmpje XLER8R & ik sprinten pag. 81*
man ergewoon erop knallen. ik reed ook met me 70cc airsal zonder dat me ouders het merkte. als ze vragen hoe hard hij gaat gewoon zwijgen als het graf.
en volgens mij weet de ma van jasper ook nog steeds niet dat dat ding van hem flink is opgefokt
Mijn pa weet het ook niet. Ik reed stukje op jef's brommer en ik kwam terug dus ik zeg zo tegen pa: das pas leuk spul he, mag ik ook niet 70cc. Dus mijn pa beetje lachen en nee schudden. Je had die kop van jef moeten zien hoeveel moeite hij deed om niet te lachen.
Geregistreerd: ma aug 20, 2007 11:24 am Berichten: 2851 Afbeeldingen: 17 Woonplaats: Dinteloord~ west-brabant
Mijne denk ook wel zelf heeft hij ook altijd met brommers lopen prullen (en zit onderhand 35 jaar in het monteurs vak) maarja hij zegt er niets van. Me ma dacht dat mijn RS 45 liep maar haalde iets meer dan het dubbele. Zou hetzelfde zijn als ze tegen mij zeggen je mag niet roken terwijl ze dat zelf ook doen.
Me pa reed in de gemiddelde zomer vakantie 35 brommers naar de tering in de duinen van Bergen op zoom maarja dat was heel vroegah
Laatst bijgewerkt door jasonNL op wo jul 15, 2009 10:51 am, in totaal 1 keer bewerkt.
jasonNL schreef:
man ergewoon erop knallen. ik reed ook met me 70cc airsal zonder dat me ouders het merkte. als ze vragen hoe hard hij gaat gewoon zwijgen als het graf.
Moet ik ook eens proberen..
slammers schreef:
Dat waren niet eens pogingen. Met alleen gas en zonder koppeling krijg ik 'm nog wel hoger
Oke. Hoger dan dat hopje is niet moeilijk. Ik moet wel gaan staan en flink hard aan het stuur trekken, maar dan komt ie wel omhoog Ik had mijn pa erop laten rijden na de revisatie en 80 ipv 50. Komt hij terug: ja nu trekt hij wel lekker door. Niet wetende dat er een zwarte top op ligt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum