Geregistreerd: zo dec 28, 2008 9:06 am Berichten: 2739 Woonplaats: Terneuzen (zeeland)
Re: GPR opknappen
die 2 tankjes onder de dummy tank zijn toch voor olie en koelvloeistof als ik me goed herrinner? tank je gewoon benzine door die luchthapper in de achterkap ? of moet je heel dat ding eraf halen om bij je tank te komen
Geregistreerd: di aug 26, 2008 6:34 pm Berichten: 887
Re: GPR opknappen
ik moet dat hele fucking ding er af halen om te tanken . die 2 tankjes onder die "fake" tank zijn voor olie en kvs. dr is wel een kerel op bf die van tank wil ruilen, hij heeft namelijk een zelfde tank (van zelfde model gpr) waarvan hij de tankdop aan de voorkant heeft gemaakt. Dan hoef ik dus niet meer van die rare toeren uit te halen als ik bij t tankstation sta
Geregistreerd: di aug 26, 2008 6:34 pm Berichten: 887
Re: GPR opknappen
Gister een nieuwe tpm teller kabel binnen gekregen.
Om dat hoerne ding er uit te krijgen moet verdomme de hele cilinder er af.. (dat onderste deel kan er ook wel in blijven zitten, maar de kabel die ik heb gekregen is in betere staat.. dus vandaar) ook vond ik het wel weer eens tijd om te kijken hoe de cil er bij stond..
wat lopen spelen met thinner. hebben we nog zat flessen van staan en het is mooi schoonmaak middel .
ventilator dr bij. ondertussen is het al weer wat afgekoeld omdat het kei hard regent hierzo...
iemand nog een oplossing hoe ik die uitlaat weer mooi glanzend krijg?
Mooie tang zodat ik mn achterlicht er miss op kan beunen vdaag.
bougie een beetje licht. maar hij staat ook nog wat te arm nu.. wacht nogsteeds op die sproeiers van easyparts
Geregistreerd: di aug 26, 2008 6:34 pm Berichten: 887
Re: GPR opknappen
Royal Club schreef:
schuurpapier is de oplossing voor je uitlaat.
dit is wat ik met de hand heb gedaan:
en moet je dan in de lengte of in de breedte van de uitlaat schuren? En daarna nog ff met een brandertje er overheen? of gewoon wat olie er op en met droog weer stukje gaan touren...
Kop ff met thinner bewerkt. zag er nog goed uit. Wel aan de ene kant van de kop wat meer koolaanslag dan aan de andere kant...
Ziet er ook nog best uit naar mijn mening. heb wel ff wat kool aanslag er af gehaald, maar krijt uiteraard niet alles er af.
helaas had mn pa niet verteld dat het ook verf af beit... kwam ik eigleijk nét te laat achter
Ziet er allemaal nog clean uit. geen krassen e.d. wel een dikke stootrand..
oude kabel.
Ff met een dremeltje door de uitlaat poort geweest. daarna ff met de compressor schoongeblazen. De DMP kop (die van alu) en de DR kop zien er verdomd gelijk uit.. (op verbrandingskamer na..
ff met een tappensetje het schroefdraad opgeschoond, daarna wat vaseline op de nieuwe tapeindes gedaan en t zit weer ff mooi vast had helaas geen kopervet tot mn beschikking.
Geregistreerd: di aug 26, 2008 6:34 pm Berichten: 887
Re: GPR opknappen
Oude tapeindes + moertjes zonder ring er tussen... Redelijk gaar van al die keren dat mn steeksleutel weg schoot. (iknow, had beter een ring kunnen gebruiken)
Stukje band er op om schade op de tank te voorkomen. ook staat hij weer een stukje rechter nu .
wd40 op de uitlaat gesmeerd. Beetje veel. maar ziet er nu weer een beetje ok uit .
tpm teller doet het ook weer, dit is bij 9k, hij wil zelf op top door naar 13-14. (op een DR cilinder!!) Met ori uitlaat was het bij 9500 wel zo'n beetje afgelopen..
Geregistreerd: di aug 26, 2008 6:34 pm Berichten: 887
Re: GPR opknappen
Zal idd ff ergens een busje vandaan toveren.. was mij eigelijk nog niet eens zo opgevallen..
Met die voorvork poten moet ik nog ff wat proberen. Dit is een beetje sprint stand, maar aangezien mn koppeling eigelijk bijna versleten is (hij slipt als de mofo als k een wheely wil doen) is dat eigelijk niet meer zo nodig .
Die kuip komt na de vakantie dnek ik zomaar. dan ga ik naar alkmaar om de vavo te doen, en daarzo kan ik een goedbetaalde baan regelen. (heb maar 8 uur per week les, dus lekker veel geld pompen in dit hok).
Motorische plannen zijn nog niet helemaal vast gesteld. Ik wil volgend jaar op jubb '10 in de 70 klasse gaan mee rijden (zat eerst te denken aan pro stock, maar dat gaat eigelijk toch wat te ver boven mn budget uit en de 50cc klasse is onmogelijk omdat al die cilinders 52cc zijn). Op het blok zal dan een vlotte uitgeboorde 50cc komen (naar 69.xxcc) met een nicasil wand er in. En als het meezit heb ik een sponsor die mn cilinder wil bewerken daarvoor. Maar daarvoor moet ik nog ff in discussie met die jongens.
Sanno altijd met die kuip . Maak je niet druk joh, hij komt er 100%. Tenzij ik weer eens een versnellingsbak verneuk ofso.. Maar daar ga ik nog maar ff niet van uit
Geregistreerd: zo dec 28, 2008 9:06 am Berichten: 2739 Woonplaats: Terneuzen (zeeland)
Re: GPR opknappen
hehe ben wel benieuwd hoe die kuip eruit gaat zien vandaar heb er trouwens wel eens een oud model gpr gezien in kloosterzande (meeting) die zo'n kuip had, dat was wel mooi alleen hij had van die rare spotjes erin vanvoor
Geregistreerd: di aug 26, 2008 6:34 pm Berichten: 887
Re: GPR opknappen
Mikeeee schreef:
dat geluid wanneer je vol in de touren schiet klinkt die net als een kettingzaag
joah, nu je het zegt.. maar in het echt hoor je het verschil wel hoor .
Heb vandaag van de buurmannen een stukje rvs bemachtigd. kan ik eeeiiindelijk mn achterlicht beugel en kentekenplaat beugel regelen.. kan ik ook eens een keertje rijden als het donker is
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum