Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:28 pm Berichten: 1972 Woonplaats: Amsterdam
Re: Yamaha FZS600 Fazer - Raphaël
Lijkt me een goed plan
En ari, volgens mij rijdt 25kw gewoon prima, heb een standaard begrenzingskitje van Yamaha gekocht dus niet zelf gaan lopen kloten. Weet ik zeker dat ie goed is
En idd.. 2 jaar 25kw.. dan is het helemaal leuk als het er dan uit gaat en er een Laser pijpje ofzo op kan Daar komt een geluid uit Goed, uit deze ook al maar ok..
En fuck wat reed dat ding lekker Kan niet wachten tot ik er echt op mag knallen
Geregistreerd: za jan 06, 2007 8:33 pm Berichten: 524 Woonplaats: Oostkapelle
Ari schreef:
wat houdt zo´n 25kw setje in? gewoon andere cdi of wat?
Bij mijn motor is het niet meer dan verkleiningsringen in de inlaat, waardoor er minder vacuum in je carbs ontstaat en er dus minder benzines in je cilinders komt.
Net even fototje gemaakt voor je Ari, zijn veren, ringetjes, rubbers, dikkere gasnaalden en volgens mij andere maat sproeiers etc. Om dus de carb's helemaal te begrenzen
Begrenzer gaat er binnen nu en een maand in Dan heb ik hopelijk mn rijbewijs
Ben nu aan het kijken hoe ik dat qua verzekering moet doen. Mn dealer zegt dat via importeur enzo veel te veel gedoe is en dat rijden met uitdraai geen enkel probleem is zolang de verzekering het maar accepteert. Ik ga dus rond bellen naar verzekeraars om te kijken waar ik hem voordelig kan verzekeren en waar ze een uitdraai accepteren. Op naam van mn pa laten staan is veel goedkoper, maar als ik dan een ongeluk krijg gaan ze nooit geloven dat ik hem toevallig even heb geleend en hij niet van mij is.. om de simpele reden dat ik de enige in de nabije familie ben met een motorrijbewijs straks
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum