@ elco.
Omdat ik hierzo een keer vraag of er wel of niet een pakking tussen het nieuwe oliepomp afdekplaatje moet en omdat ik een lekke keerring heb weet ik volgens jou niet hoe ik een blok moet reviceren
. Als dat bij een klant gebeurt zou zijn, en het dus overduidelijk een montage fout is wordt dat uiteraard gewoon fijn vergoed/hersteld.
update van vandaag:
Heb weer een beejte lopen kloten.. wou namelijk bij de voorrem de remvloeistof maar eens een keer vervangen.
Eerst moest ik de kruiskop boutjes die er in zaten uitboren. Begon al lekker dus.. Daarna brak er nog een boortje af.
Vervolgens de klauw er af gehaald, schoongemaakt, gechecked. ziet er allemaal nog prima uit. Blokken kunnen nog flink een tijdje mee, en de zuigers gaan makkelijk in en uit.
Máár, als het weer eens tegen zit heb ik de ontluchtings bout naar de *&^%$#@! gedraaid. Check de foto's maar.
4mm er in boren, dan een torqs bitje er in meppen en er dan uti draaien.
Breekt af en toe eens een kop van een boutje af..
Met mn mooie blauwe handschoentjes omdat ik de vorige keer met mn achter rem verdomd veel last had van bijtende remvloeistof.
Mezelf helemaal de tyfus gezocht naar M4 boutjes. Uiteindelijk maar een paar achteruit de bus van mn pa gejat.
En als je niet op let dan donderd zo je flesje remvloeistof om
De ontluchtings nippel, zoals je ziet is hij niet helemaal in top staat.. de kop waar ik de sleutel op zet is overigens met een ringsleutel nog wel te verstellen.
Hier zie je dat de onderkant van het schroefdraad nog wel ok is, maar de bovenkant helemaal gaar
. Snap zelf niet hoe het kan. Hij ging er ook nie bepaald zwaar uit ofso...
Iemand nog een ideetje hiervoor? K ga vnaaf eerst zelf ff wat knutselen. Daarna kijk ik wel ff wat ik er mee ga doen