leuk dagje gehad gister. tijden zaten rond de 10 seconden, wat natuurlijk niet snel is. maarjha het gaat eindelijk een beetje de goede kant op. brommer is voor het eerst niet kapot gegaan
nu maar weer verder op zoek naar vermogen, want er zit nog veel meer in
Re: kevinrs 50cc OM sprinter
1 vraag waarom replica?
ik ben er ook emt 1 bezig maar daar komt gewoon 50 mhr team onder.
miss rijdenw e keer tegen elkaar kijken wt et evrschil is tussen mhr replica en mhr team. ik weet et verschil in de spoelpoorten wel maar dat is natuurlijk geheim van de smid op de sprint:P
ik ben er ook emt 1 bezig maar daar komt gewoon 50 mhr team onder.
miss rijdenw e keer tegen elkaar kijken wt et evrschil is tussen mhr replica en mhr team. ik weet et verschil in de spoelpoorten wel maar dat is natuurlijk geheim van de smid op de sprint:P
waarom replica? nou dat zal ik uitleggen. ik kwam de replica toen toevallig tegen 2 de hands. verder kun je met de replica nog alle kanten op gaan met tuning. maar een team zijn idd leuke cilinders, met een standaart team en een goede pijp kun je al een heel eind komen.
maar als je verder leest zie je ook dat ik niet met de replica gesprint heb, maar met een bidalot. en voor volgend jaar ga ik verder met een hebo manston en warschijnlijk ga ik ook nog wel banken met de replica.
wie weet sprinten we volgend jaar wel een keer tegen elkaar. heb je al een goede uitlaat liggen dan?
alweer nieuwe plannen voor nieuwe cilinder? heb je deze al op de bank gehad dan? brommertje staat er zo strak bij!
he andre,
ik ben voor damoude op de bank geweest, en het was opzich wel een redelijk nette score. maar het probleem is dat de compressie veel te hoog licht. de cilinder komt uit spanje en daar rijden ze allemaal met 104 octaan en hoger. en deze kop blijkt dus nog niet aangepast te zijn. dus bij 14.000 toeren loopt hij gewoon tegen een muur aan. dus voor genemuiden een andere kop erin draaien. en dan van de winter maar is met de hebo aan de gang.
gister nog even wezen scheuren met de sprinter, en hij is heel gebleven zaterdag naar lemelerveld, alle bouten zijn al geboord, dus deze week nog even borgdraad erdoorheen, en nog een opvangbakje maken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 33 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum