Toen enkele weken later: Vl6 membraan Scr corse hm 50-70 Dellorto 21mm phbg black
Daar een aantal maanden mee rondgereden. Nu rijd hij alweer bijna, heb vorige week de cilinder vervangen voor een Mhr Team 50mm. Ook het membraan vervangen door een VL15, icm barikit draaibaar spruitstuk (35mm) en een Mikuni TM24 vlakkert erachter.
Ik wacht nu nog op een powerfilter die waarschijnlijk morgen of overmorgen komt. En een sproeiersetje, filter spray. Had hem vandaag al gestart, dus die zekerheid heb ik al dat het loopt. Ben echt benieuwd wat die mhr team gaat doen.
Zo ziet de brommer eruit. Als hij weer rijdend is poets ik hem goed en zal ik eens nieuwe up2date foto's maken.
Updates komen eraan :)
Update 17-06-09 Heb vandaag de laatste bestelling ontvangen om te kunnen rijden. nu nog wachten tot een gast een bus heeft gedraaid (zegt dat ie morgen klaar is, maar dat zei die 2 dagen geleden ook.)
Re: Mike's MH Ryz Enduro
Black Panther GPR schreef:
kleiner voorspatbord.. en kort je achterspatbord in, en mooi SM wielen en hij wordt er knapper op
achterspatbord inkorten kan wel, heb nog een 2e liggen. maar als ik hem ga inkorten is hij korter als het einde van me achterwiel dus de kans zit erin dat me rug dan onder zit. en tzr velgen oid zullen misschien wel leuk zijn ja. maar voorlopig blijft hij zo. tenzij ik heel goedkoop een setje op de kop kan tikken deze rijden fijn zat over de weg, en geef het geld liever aan motorische gedeelte uit misschien als de geldboom goed groeit van de zomer
en thnx voor de reacties, ga nu maar eens een keer op tijd pitte
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum