Groot licht kapot?
Gisteren wilde ik mijn grootlicht aan zetten omdat ik over een boeren weggetje moest zonde lantaarnpalen. Maar mijn grootlicht deed het niet alleen het kleine middelste lampje en de 2 grote lampen doen helemaal niks. En mijn schakelaars staan goed en mijn grootlicht lampje brande wel op mijn display. Misschien handig ik heb een aprilia rs nm.
Geregistreerd: ma dec 22, 2008 11:08 pm Berichten: 1832 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Beijerland
Re: Groot licht kapot?
moet je ff die rubberendoppen onder je dash eraf halen en dan de fitting en ff kijken of de gloeidraad nog heel is van die lamp, door trillingen willen ze nog wel s kapot gaan
Geregistreerd: di maart 11, 2008 5:48 pm Berichten: 1061 Woonplaats: Amsterdam
Re: Groot licht kapot?
Waarom nou weer een topic hiervoor openen? Ik wil je intelligentie niet beledigen, maar had je echt zelf niet kunnen verzinnen dat je lampje gewoon kapot kan zijn?
_________________ Enige spellingsfout gemaakt in de bovenstaande post is opzettelijk gemaakt en dient voor het vermaak van de lezer.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum