Auteur |
Bericht |
RS50RacingWhite
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 22, 2008 6:26 pm Berichten: 736 Woonplaats: Ter Apel
|
Re: Het grote''leuke marktplaats, speurders etc. koopjes topic'2
Black Panther GPR schreef: ja 2 minuten erop gestaan was egt een belachelijke nude.. oranje gpr nude.. groen frame groene achterveer. witte zitjes, loslatende tankpad. abs rempotje, bij de achter schijf en hij noemde t een scooter N00b Ex-brommer van Frankyman
_________________ Aprilia RS50 Racing White!
|
vr jun 12, 2009 6:40 pm |
|
|
frankyman
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 01, 2008 1:56 pm Berichten: 938 Woonplaats: Laren
|
RS50RacingWhite schreef: Black Panther GPR schreef: ja 2 minuten erop gestaan was egt een belachelijke nude.. oranje gpr nude.. groen frame groene achterveer. witte zitjes, loslatende tankpad. abs rempotje, bij de achter schijf en hij noemde t een scooter N00b Ex-brommer van Frankyman idd mijn ex brommer ingeruild bij m'n dealer en hij zou opgekocht zijn door polen, ik wou hem terug gaan halen. afgelopen week vroeg ik naar m'n gpr, en hij was net opgehaald. Het vage hiervan is, dat als ik op de link klik, krijg ik een foto te zien die IK gemaakt heb toen ik hem ging bezichtigen vorig jaar
_________________ Derbi senda sm extreme 2008 #sold#
|
vr jun 12, 2009 7:29 pm |
|
|
Sanno
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo dec 28, 2008 9:06 am Berichten: 2739 Woonplaats: Terneuzen (zeeland)
|
lelijk ding man dat groen en dat neonbuisje wou de perso ervan nog zoeken op scooterfreaks maar die is ondertussen ook al verwijderd. of de foto's zijn weggehaald
vr jun 12, 2009 7:36 pm |
|
|
frankyman
ApriliaForum Member
|
hijs niet lelijk (vindt ik dan ) en ik heb zoveel spijt dat ik hem weg heb gedaan, daarom wou ik hem terug kopen maar dat ging niet want hij ging naar polen
|
vr jun 12, 2009 7:38 pm |
|
|
Sanno
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo dec 28, 2008 9:06 am Berichten: 2739 Woonplaats: Terneuzen (zeeland)
|
vond dat groen erop echt niet mooi en dat neonbalkje was ook en beetje scootahachtig, maar wtf naar polen? maar hoe kan het dat hij afgelopen week zogenaamd aan polen verkocht is terwijl hij vanmiddag ff voor 2 minuten op marktplaats stond? en sinds wanneer hebben polen geld om een gpr te kopen
vr jun 12, 2009 7:42 pm |
|
|
frankyman
ApriliaForum Member
|
ja maar ik wou dat d'r allemaal af halen etc, maar ik heb hem maar 2 maandjes gehad ofzo. Hij was al 3 kwart jaar verkocht aan polen, die kopen daar vaak een grote partij scooters/schade brommers op etc.
|
vr jun 12, 2009 7:46 pm |
|
|
Sanno
ApriliaForum Member
|
maar hoe kan het dan dat hij opeens op marktplaats verscheen vanmiddag
vr jun 12, 2009 7:51 pm |
|
|
mike-rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 24, 2008 10:50 pm Berichten: 717 Woonplaats: Fiji
|
ja en met de fotos die franky gemaakt heeft dat is ook de vraag.
_________________ over the counter ed treatment
|
vr jun 12, 2009 7:53 pm |
|
|
frankyman
ApriliaForum Member
|
dat wil ik dus ook wel graag weten of m'n dealer heeft me genaaid, of een vriend, want sommige hebben miss die foto nog
|
vr jun 12, 2009 7:53 pm |
|
|
Sanno
ApriliaForum Member
|
http://link.marktplaats.nl/258323262 de échte drd jammer dat hij z'n uitlaat slechts aan 1 kant onderhouden heeft en een stickertje heeft geplakt op z'n frame waar het beschadigd is doordat z'n kickstart te hoog zit edit; http://www.zeelandnet.nl/prikbord/adver ... illia.html kapwerk van zo 1 in deze staat kom je niet vaak meer tegen
vr jun 12, 2009 7:55 pm |
|
|
iivarr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma mei 12, 2008 1:20 pm Berichten: 4843 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Meedhuizen (GR)/ Wageningen
|
_________________ ex-Aprilia RS50 MY06 Fasmem Duo: viewtopic.php?f=13&t=11347 ex-Aprilia RS50 MY08 Project: viewtopic.php?f=14&t=16041
|
vr jun 12, 2009 8:21 pm |
|
|
Royal Club
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm Berichten: 4705 Woonplaats: Vinkeveen
|
Tuffel schreef: Sanno schreef: maar van crf zijn de achterkappen weer te groot sxv zou toch mijn supermoto worden mocht ik er 1 uit kunnen kiezen SXV is gay want das 'n tweecilinder en zijn ook neit echt betrouwbaar wat ik zo hoor http://link.marktplaats.nl/253762633Doe mij die maar geen enkele supermotard is dat. zooi is niet gemaakt om lang mee te gaan.
_________________ “When life gives you lemons ask for salt and tequila”
|
vr jun 12, 2009 8:53 pm |
|
|
[T][H][IJ][N]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 10, 2008 8:54 pm Berichten: 3139 Woonplaats: H.a.p.s
|
zeker beter dan een panty
_________________ !!Derbi GPR Panther Black!!verkocht http://apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=11517&st=0&sk=t&sd=a Opel Sjeez Kadett GSI Cabrio
|
vr jun 12, 2009 8:54 pm |
|
|
Tuffel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 21, 2009 2:14 pm Berichten: 643 Woonplaats: oisterwijk
|
Sanno schreef: http://link.marktplaats.nl/258323262 de échte drd jammer dat hij z'n uitlaat slechts aan 1 kant onderhouden heeft en een stickertje heeft geplakt op z'n frame waar het beschadigd is doordat z'n kickstart te hoog zit edit; http://www.zeelandnet.nl/prikbord/adver ... illia.html kapwerk van zo 1 in deze staat kom je niet vaak meer tegen Die drd... Die uitlaat is echt debiel, helemaal verrot aan het begin En hoe die dat met die kickstart voor elkaar krijgt snap ik ook niet @ royalclub, natuurlijk niet. Maar aprilia geeft niet eens fabrieksgarantie op die dingen
_________________ Hahahaha
|
vr jun 12, 2009 10:09 pm |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
Tuffel schreef: Sanno schreef: http://link.marktplaats.nl/258323262 de échte drd jammer dat hij z'n uitlaat slechts aan 1 kant onderhouden heeft en een stickertje heeft geplakt op z'n frame waar het beschadigd is doordat z'n kickstart te hoog zit edit; http://www.zeelandnet.nl/prikbord/adver ... illia.html kapwerk van zo 1 in deze staat kom je niet vaak meer tegen Die drd... Die uitlaat is echt debiel, helemaal verrot aan het begin En hoe die dat met die kickstart voor elkaar krijgt snap ik ook niet @ royalclub, natuurlijk niet. Maar aprilia geeft niet eens fabrieksgarantie op die dingen Echt wel, er zijn meerdere blokken vernieuwd en gerepareed, zon motor moet je kopen bij een goede dealer zoals startwin. Garantie of niet, ze maken het maar. En 2 cilinder is geen supermotard... tsja dat is dan maar zo, maar kwa geluid en sensatie zit er weinig verschil in hoor. En Keiji: Die motoren zijn idd niet betrouwbaar, het zijn niet voor niet van oorsprong competitie machines. En toch wil ik er een hebben.
|
za jun 13, 2009 10:40 am |
|
|
|