Idd, in geval van trage cilinder gewoon ff een iets groter carbje (16 / 17,5) en snelle cilinder of standaard snelle gilardoni. Standaard pijpje scheelt je ook een hoop herrie en daar haal je de 90 ook wel mee.
Als je er gewoon netjes mee omgaat, goed warmrijden en af en toe ff wat laten afkoelen gaat het lang mee. Ik heb met ontgrensde set-up (95) ook al 22000 km gereden zonder dat er iets vervangen is...
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
hmm ja ik ook zoiets.. alleen zuiger (olie pomp stopte ermee) en krukaslagers zijn vervangen laatst. voorderest nooit problemen ook door het altijd netjes warm rijden nu 19.200 gelopen.
je hebt mensen waarbij de zooi altijd stuk gaat.. dat ligt bijna nooit aan het materiaal zelf, maar aan de gene die er mee rijdt. niet goed warm rijden, constand toeren knallen, spul niet optijd vervangen, dat zijn de voornaamste redenen dat het stukgaat.. en oliepompje wat hierboven gezegt wordt komt ook nou neit bepaald vaak voor.. je hebt met zon snellere 50cc wel iets meer slijtage, maar als je er netjes mee omgaat, is er absoluut niets aan de hand..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum