Auteur |
Bericht |
Daan Vrieze
ApriliaForum Member
|
Re: JasonNL <> GPR Nude<>kromme drijfstang<>sprint blok in spee
Klinkt als n fijne vent
_________________ TZR ! viewtopic.php?f=11&t=12490
|
ma jun 08, 2009 9:28 pm |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
zeg em dan dat de schaafplekken van een hoog aantal km's in de drijfstang staan.
dat kan je nooit in zo'n korte tijd gedaan hebben.
ma jun 08, 2009 9:28 pm |
Persoonlijk album
|
|
Royal Club
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm Berichten: 4705 Woonplaats: Vinkeveen
|
naja, ik weet wel doel voor die krukas mochtie niet instemmen tot onderhandeling
_________________ “When life gives you lemons ask for salt and tequila”
|
ma jun 08, 2009 9:29 pm |
|
|
Buur
ApriliaForum Member
|
Maar ik snap het niet, je bent er geweest om te kijken of gewoon op internet gekocht en op laten sturen?
|
ma jun 08, 2009 9:29 pm |
|
|
jasonNL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 20, 2007 11:24 am Berichten: 2851 Afbeeldingen: 17 Woonplaats: Dinteloord~ west-brabant
|
ja blijkbaar niet goed genoeg gekeken. heb beetje geken voor spelling enzo dit had ik niet gezien.
dat souw ik gek vinden want bij mij is tie er zo af gekomen Jason Gpr Nude<>Appie RS SBK'03 ! Jippie kromme drijfstang! zegt: ja dat is nog al logich Jason Gpr Nude<>Appie RS SBK'03 ! Jippie kromme drijfstang! zegt: maar als ik hiermee ga rijden gaat hij helemaal kapot robbin zegt: dan moet je hem maken eey Jason Gpr Nude<>Appie RS SBK'03 ! Jippie kromme drijfstang! zegt: ja dat gaat bijna meer kosten dat heel het blok Jason Gpr Nude<>Appie RS SBK'03 ! Jippie kromme drijfstang! zegt: en dat ik dat heb gedaan kan nooit de schaafplekken op die krukas zijn veel te diep daar is al een aantal km mee door gereden robbin zegt: jah sorry ik wist van niks robbin zegt: jeh hebt toch gekeken ?? Jason Gpr Nude<>Appie RS SBK'03 ! zegt: kijk ik snap ook wel dat jij liever dat geld houd. maar het gaat toch ook een aardig bedrag dus vindt dat je toch wel op een of andere manier hierover moet onderhandelen Jason Gpr Nude<>Appie RS SBK'03 ! zegt: ja niet goed genoeg en heb jij er zelf ook nooit goed naar gekeken robbin zegt: garantie tot de deur jij kan wel zeggen dat et bij mij is gebeur maar wie weet
|
ma jun 08, 2009 9:36 pm |
Persoonlijk album
|
|
Royal Club
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm Berichten: 4705 Woonplaats: Vinkeveen
|
die kerel is zwakbegaafd. doe geen moeite. mik die krukas door zn raam heen
_________________ “When life gives you lemons ask for salt and tequila”
|
ma jun 08, 2009 9:38 pm |
|
|
iivarr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma mei 12, 2008 1:20 pm Berichten: 4843 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Meedhuizen (GR)/ Wageningen
|
maar volgens mij loopt die discussie op niks uit. omdat die vent toch zegt dat hij het niet wist, en jij geen keiharde bewijzen hebt
_________________ ex-Aprilia RS50 MY06 Fasmem Duo: viewtopic.php?f=13&t=11347 ex-Aprilia RS50 MY08 Project: viewtopic.php?f=14&t=16041
|
ma jun 08, 2009 9:42 pm |
|
|
Schoutenrs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo okt 14, 2007 6:24 pm Berichten: 1876 Woonplaats: Hoek van Holland
|
idd, lekker opgelicht hij wist het al maar hij gaat het natuurlijk nooit toegeven, zou ook een beetje dom zijn
_________________ (\___/) ( ='.'= ) (")__(")
|
ma jun 08, 2009 9:44 pm |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
mail naar de rijdende rechter
ma jun 08, 2009 9:45 pm |
Persoonlijk album
|
|
jasonNL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 20, 2007 11:24 am Berichten: 2851 Afbeeldingen: 17 Woonplaats: Dinteloord~ west-brabant
|
ja als ik er zoveel moeite voor moet dan kan ik net zo goed die uurtjes gaan werken.
zal er denk maar gewoon ander asje in moeten steken en dan doe ik hem maar weer weg denk ik.
iedergeval
hij verkoopt nog meer derbi- onderdelen dus koop het maar niet bij hem tenzij je het zelf eerst Goed nakijkt
hij heet robbin voogt en woont in etten-leur
|
ma jun 08, 2009 9:47 pm |
Persoonlijk album
|
|
Tuffel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 21, 2009 2:14 pm Berichten: 643 Woonplaats: oisterwijk
|
Re: JasonNL <> GPR Nude<>flink genaait
Whut? Robbin voogt? Dat is die gast die mijn gpr heeft gekocht... Dude, dat is mijn oude pro race blok!!!
_________________ Hahahaha
Laatst bijgewerkt door Tuffel op di jun 09, 2009 12:29 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
di jun 09, 2009 12:24 pm |
|
|
Mikeeee
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 06, 2008 12:17 pm Berichten: 3317 Woonplaats: lichtenvoorde
|
lullig, alleen wel lange msn naam heb je
di jun 09, 2009 12:26 pm |
|
|
Sanno
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo dec 28, 2008 9:06 am Berichten: 2739 Woonplaats: Terneuzen (zeeland)
|
haha ja, ik zou zijn frame met kenteken kopen, 250 euri maar had toen geen vervoer, nu staat hij op marktplaats met fotos blijkt dat dat frame krom is dus wss ligt het blok dat op dat kromme ding zat nu in het frame van tuffel
di jun 09, 2009 12:32 pm |
|
|
Schoutenrs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo okt 14, 2007 6:24 pm Berichten: 1876 Woonplaats: Hoek van Holland
|
Tuffel schreef: Whut? Robbin voogt? Dat is die gast die mijn gpr heeft gekocht... Dude, dat is mijn oude pro race blok!!! wist jij al dat die drijfstang krom was?
_________________ (\___/) ( ='.'= ) (")__(")
|
di jun 09, 2009 12:34 pm |
|
|
Sanno
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo dec 28, 2008 9:06 am Berichten: 2739 Woonplaats: Terneuzen (zeeland)
|
ja, daarom wou hij hem ook aan mij verkopen !!! haha nee maar wel vaag idd, je heb cilinder er toen toch nog afgehad tuffel?
di jun 09, 2009 12:39 pm |
|
|
|