|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
Rabin
ApriliaForum Member
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Derbi GPR 2005 Koopje!!!
Hallo, ik verkoop mijn Derbi GPR omdat ik ga sparen voor een auto. Ik hoef er niet veel voor te hebben.... Foto's volgen later.
Hij heeft nu 14000 km gelopen, en ik rijd er niet veel meer op. De kappen heb ik vorige zomer zwart laten spuiten, maar dat is niet goed gebeurd. Er komen snel krassen op, de buitenkant is mooi hoogglans zwart. Maar de binnenkant is helemaal niet gespoten en dus nog rood. Ook op de buitenkant zitten een aantal krassen, en van het achterzitje is een gedeelte van de lak geschuurd. Er komt aan het achterzitje dus een beetje rode lak erdoor. Onlangs zijn tandwielen, ketting en remblokjes vervangen. Er zit nu een Regina extra sterke gouden ketting onder. De voorrem moet afgesteld worden, want hij begint pas te remmen een paar centimeter voor de gashendel. Ook zijn er nieuwe handgrippen opgekomen. De originele stickers van Derbi GPR50R zitten er wel op. Ook heb ik 2 nieuwe complete spiegels gekocht, die krijg je er ook bij. De banden zijn nog goed, voor een Dunlop en achter een pirelli mt75. Ook heeft de brommer carbon rem en koppelings hevels. En een Gianelli carbon demper, maar die wil ik waarschijnlijk zelf houden. De originele demper zit er gewoon bij. De prop is een beetje uitgeboord, en door de dealer afgesteld op de testbank. Hij loopt netjes 75/80. Ook het schakelpookje en de startmotor zijn nog vervangen, maar dat is alweer een hele tijd geleden. De brommer is compleet met boekje, kentekenpapieren, 2 sleutels, en een paar documenten van onderhoud en aankopen van onderdelen. De brommer kan opgehaald worden in limburg.
Groeten,
Ruben
|
zo jun 07, 2009 4:50 pm |
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
Rutger.
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 14, 2009 8:35 pm Berichten: 1252 Woonplaats: Langeveen (ov)
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Derbi GPR 2005 Koopje!!!
je hebt PM!
zo jun 07, 2009 4:58 pm |
|
mike-rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 24, 2008 10:50 pm Berichten: 717 Woonplaats: Fiji
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Derbi GPR 2005 Koopje!!!
dat probleem met je voorrem is makkelijk op te lossen. gewoon een nachtje met een tairipje je rem ingedrukt laten volgende dag is hij weer helemaal goed.
_________________ over the counter ed treatment
|
zo jun 07, 2009 8:10 pm |
|
Rabin
ApriliaForum Member
|
Serieus? Want ik heb geprobeed hem te ontluchten, maar verandert niets. hij begint als er weer een tijd druk op is nogsteeds op hetzelfde punt te remmen. En dat is gewoon erg laat... Ik zal het even gaan proberen. Maar de tyrep zo strak mogelijk aantrekken, of totdat die begint te remmen?
|
zo jun 07, 2009 9:24 pm |
|
Sanno
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo dec 28, 2008 9:06 am Berichten: 2739 Woonplaats: Terneuzen (zeeland)
|
als je de 2004 utivoering heb zit er een fout in het ontwerp, kinderziekte, was bij de mijne toen ook zo, brommerboer kreeg hem niet ontlucht ![sad :{}:](./images/smilies/sad.gif) maar eh kan je me ff PM'en wat je ervoor wil hebben?
zo jun 07, 2009 10:08 pm |
|
yellow
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 15, 2007 7:43 pm Berichten: 49 Woonplaats: Veenendaal
|
pb je vraagprijs ff als je wil
_________________ Aprilia Rs 50 Nero-Gp1
|
ma jun 08, 2009 9:14 pm |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|