Geregistreerd: wo jan 31, 2007 9:22 pm Berichten: 218 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Sassenheim
Lekke Keering???
Hallo, Ik zal het probleem even uitleggen..... Als ik even een tijdje rij bv 5 min dan begint er uit het gat van me schakelhevel op het blok olie te lekken. Zelf zat ik te denken dat me keering dan mogelijk lek kan zijn zodat hij door de druk die vrijkomt in het blok de olie eruit gooit? En nee er zit niet te veel olie in.
Geregistreerd: wo jan 31, 2007 9:22 pm Berichten: 218 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Sassenheim
Re: Lekke Keering???
Haha jah idd. Bouwt zoeen am6 blok inwendig zoeen druk op dat het er bij me schakelhevel uitloopt ??? Lijkt me aan de andere kant ook weer van wel omdat ik anders ook niet weet hoe het komt.
Geregistreerd: wo jan 07, 2009 8:13 pm Berichten: 244 Woonplaats: Middelburg
Re: Lekke Keering???
Ik heb het zelf ook gehad, als hij gewoon op temperatuur is geweest dan gingtie lekken, keering vervangen en complete koppelingshevel en asje ook vervangen, anders heb je het zo weer heb ik me laten vertellen. totale kosten: zo'n 30 eurie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum