Auteur |
Bericht |
dani_rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 07, 2006 5:14 pm Berichten: 59 Woonplaats: bussum
|
Delano schreef: dani_rs schreef: Delano schreef: mooi Rsje en mooie Vrouw dus de perfecte combinatie mooi setup ook trouwens thanx graag gedaan nog veel plannen met de rs?
neuj..ff een ander uitlaatje erop..en dan is hij klaar..met een jaar kan ik toch mijn motorrijbewijs gaan halen..dus moet een beetje sparen..mischien als ik die heb dat ik wat meer geld apart kan leggen voor me rs
|
zo jan 08, 2006 7:56 pm |
|
|
Delano
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo okt 26, 2005 8:29 pm Berichten: 176 Woonplaats: DEN HAAG!!
|
dani_rs schreef: Delano schreef: dani_rs schreef: Delano schreef: mooi Rsje en mooie Vrouw dus de perfecte combinatie mooi setup ook trouwens thanx graag gedaan nog veel plannen met de rs? neuj..ff een ander uitlaatje erop..en dan is hij klaar..met een jaar kan ik toch mijn motorrijbewijs gaan halen..dus moet een beetje sparen..mischien als ik die heb dat ik wat meer geld apart kan leggen voor me rs
ben benieuwd het is nu eenmaal verslavend de brommer/auto wereld.
_________________ Mijn Project page:
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=2491&start=0
|
zo jan 08, 2006 7:58 pm |
|
|
dani_rs
ApriliaForum Member
|
Delano schreef: dani_rs schreef: Delano schreef: dani_rs schreef: Delano schreef: mooi Rsje en mooie Vrouw dus de perfecte combinatie mooi setup ook trouwens thanx graag gedaan nog veel plannen met de rs? neuj..ff een ander uitlaatje erop..en dan is hij klaar..met een jaar kan ik toch mijn motorrijbewijs gaan halen..dus moet een beetje sparen..mischien als ik die heb dat ik wat meer geld apart kan leggen voor me rs ben benieuwd het is nu eenmaal verslavend de brommer/auto wereld.
voor mij niet..snelheid is voor mij eerder een verslaving..ik rijd liever op een verotte gare mt die 110 loopt dan op een gruwelijk vette rs die net de 50 haalt
|
zo jan 08, 2006 8:00 pm |
|
|
Delano
ApriliaForum Member
|
dan ga je toch vor een gruwelijk vette rs met lekker veel pretspul eronder
|
zo jan 08, 2006 8:01 pm |
|
|
dani_rs
ApriliaForum Member
|
Delano schreef: dan ga je toch vor een gruwelijk vette rs met lekker veel pretspul eronder
bijvoorbeeld..das natuurlijk mooi meegenomen..maar ik heb altijd al een zwak gehad voor crossers
|
zo jan 08, 2006 8:02 pm |
|
|
dani_rs
ApriliaForum Member
|
dani_rs schreef: Delano schreef: dan ga je toch vor een gruwelijk vette rs met lekker veel pretspul eronder bijvoorbeeld..das natuurlijk mooi meegenomen..maar ik heb altijd al een zwak gehad voor crossers mischien dat als ik weer wat geld heb ik er een goedkoop dingetje bijneem..gewoon voor de gein
|
zo jan 08, 2006 8:03 pm |
|
|
Delano
ApriliaForum Member
|
dani_rs schreef: Delano schreef: dan ga je toch vor een gruwelijk vette rs met lekker veel pretspul eronder bijvoorbeeld..das natuurlijk mooi meegenomen..maar ik heb altijd al een zwak gehad voor crossers
Tja dat is smaak ik heb nu ook een mtje staan die helemaal verrot is waar ik nog van alles aan moet doen maar ik ga eerst de rs even afmaken
en als ik ooit de mt zou gebruiken dan zal het zijn om door de duinen te racen ofzo maar meer ook niet
|
zo jan 08, 2006 8:03 pm |
|
|
dani_rs
ApriliaForum Member
|
Delano schreef: dani_rs schreef: Delano schreef: dan ga je toch vor een gruwelijk vette rs met lekker veel pretspul eronder bijvoorbeeld..das natuurlijk mooi meegenomen..maar ik heb altijd al een zwak gehad voor crossers Tja dat is smaak ik heb nu ook een mtje staan die helemaal verrot is waar ik nog van alles aan moet doen maar ik ga eerst de rs even afmaken
ja maar opzich vind ik het sleutelen aan een mt echt veel beter..bij me rs ook..je koopt zoiets..maar je kunt eigenlijk niet echt weten of het goed is vanwege de kappen..bij een crosser zie je alles..het ziet er minder vet uit..maar je kunt makkelijker alles nakijken
|
zo jan 08, 2006 8:05 pm |
|
|
Delano
ApriliaForum Member
|
heb ik nu ook met me rs hoor kom ook overal makkelijk bij
|
zo jan 08, 2006 8:06 pm |
|
|
dani_rs
ApriliaForum Member
|
Delano schreef: heb ik nu ook met me rs hoor kom ook overal makkelijk bij
hmmzz..oke nja ik niet haha
|
zo jan 08, 2006 8:07 pm |
|
|
Delano
ApriliaForum Member
|
dani_rs schreef: Delano schreef: heb ik nu ook met me rs hoor kom ook overal makkelijk bij hmmzz..oke nja ik niet haha '
word de bedoeling dat dat binnenkort ook niet meer kan maar volgens mij gaan we heel erg off topic
|
zo jan 08, 2006 8:08 pm |
|
|
dani_rs
ApriliaForum Member
|
Delano schreef: dani_rs schreef: Delano schreef: heb ik nu ook met me rs hoor kom ook overal makkelijk bij hmmzz..oke nja ik niet haha ' word de bedoeling dat dat binnenkort ook niet meer kan maar volgens mij gaan we heel erg off topic
hehe
|
zo jan 08, 2006 8:09 pm |
|
|
locowine
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 9:36 pm Berichten: 499 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: bosschenhoofd (NB)
|
laatste offtopic reply van mij (wat betreft dit topic ) : ik bedoel het als grapje en dat weten jullie allemaal en als het een beetje reeel meisje is weet ze dat ook en kan ze er alleen maar om lachen...zeik nie zo over 1 opmerking man, een grapje tussendoor kan geen kwaad (denk je niet dat je zulke dingen kunt verwachten als je als ongeveer enigst meisje tussen zeg 900 jongens zit tussen de 15 en 25?? ) maja, we houden het gezellig he mannen....
veel plezier met je RS, danielle!
_________________ er is geen apriliaman, die zonder imbussleutels kan
|
ma jan 09, 2006 12:46 am |
|
|
dani_rs
ApriliaForum Member
|
locowine schreef: laatste offtopic reply van mij (wat betreft dit topic ) : ik bedoel het als grapje en dat weten jullie allemaal en als het een beetje reeel meisje is weet ze dat ook en kan ze er alleen maar om lachen...zeik nie zo over 1 opmerking man, een grapje tussendoor kan geen kwaad (denk je niet dat je zulke dingen kunt verwachten als je als ongeveer enigst meisje tussen zeg 900 jongens zit tussen de 15 en 25?? ) maja, we houden het gezellig he mannen.... veel plezier met je RS, danielle!
uhm..ja thanx
|
ma jan 09, 2006 12:52 am |
|
|
RS_Patrick
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 01, 2005 8:01 am Berichten: 773 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Huizen
|
Hey een dame er bij zag ik
Ik had al wat over je gehoort hier in de omgeving.
Zit je in Leusden op SBBO Midden Nederland?
Sucses met je oplijding daar, toen ik daar opschool was Bromfiets en Fiets techniek nog gewoon 1 opleiding, nu hebben ze dat gesplitst omdat het grootste gedeelte zakte. alleen maar jongens toen...
Zie je vast wel een keertje rijden met je RS.
Wedstrijdje?
Maar ff serieus, als je een keertje zin hebt om een stukje te gaan toeren moet je het zeggen he, Ken ook nog een paar jongens met RSjes enzo hier maar of die het zo leuk vinden om er door een meisje uigeblazen te worden...
Mijn MSN staat bij mijn profiel, als je wilt kun je me dus ff toevoegen.
Jongens, Ga me nou niet lopen toevoegen voor 1 simpel vraagje he,
Wacht gewoon tot ik weer online ben op het forum en dan post ik heus wel een reply op jullie vragen.
Als het echt zo dringent is dan kan je me altijd nog ff een E-mailtje sturen.
Me toevoegen aan MSN om gewoon af en toe te kletsen en ideën uit te wisselen mag natuurlijk altijd!
|
ma jan 09, 2006 6:45 am |
Persoonlijk album
|
|
|