dit is een schematje dat ik van iemand heb gehad als je brommer/moter niet lekker loopt in een bepaald toeren gebied
de zwarte balkjes geven aan waar een bepaald deel bijv. je hoofdsproeier ze werk doet.
bijv. je brommer loopt volgas slecht dan kan je kijk je naar full-open en dan naar mainjet en daar zie je dan dat het balkje dikker word. dus dan betekend dat je een andere sproeier moet monteren.
Bijlagen:
Scannen0002 (Medium).jpg [ 40.16 KiB | 940 keer bekeken ]
Geregistreerd: ma jun 01, 2009 12:18 pm Berichten: 18 Woonplaats: scherpenisse
Re: het afstellen van je carbarateur
knibbo schreef:
dit is een schematje dat ik van iemand heb gehad als je brommer/moter niet lekker loopt in een bepaald toeren gebied
de zwarte balkjes geven aan waar een bepaald deel bijv. je hoofdsproeier ze werk doet.
bijv. je brommer loopt volgas slecht dan kan je kijk je naar full-open en dan naar mainjet en daar zie je dan dat het balkje dikker word. dus dan betekend dat je een andere sproeier moet monteren.
ik d8 heb het hier nog liggen mischien vinden andere mensen het wel handig. ik probeer alleen maar te helpen hoor. en als je die van jou nou zo geweldig vind kijk je toch gewoon niet naar deze
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum