Auteur |
Bericht |
bobboiten
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 24, 2008 5:54 pm Berichten: 398 Woonplaats: Lelystad
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Achterstepje
Hey allemaal, Ik wil de beugel die mijn achterstepje/demper vasthoudt laten zandstralen. Nu krijg ik het stepje er met geen mogelijkheid uit. Het lijkt gewoon een pin maar er zit totaal geen op en neer (dus wel heen en weer en ronddraaiend) beweging in. Kan iemand me vertellen hoe dit werkt??
_________________ Blok gereviceerd op 04-05-10 :)
|
za mei 30, 2009 8:10 am |
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
tijn-fr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za apr 04, 2009 7:21 pm Berichten: 714 Woonplaats: Oud-Beijerland
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Achterstepje
ja bedoeld het stepje waar je je voet op zet als je achterop zit? Als het goed is zit er een borgclipje op?, deze moet je eraf halen. dan kan je de pin eruit tikken. correct me if im wrong. ![happy :^^:](./images/smilies/happy.gif)
_________________ Aprilia RS50 NM harada :> viewtopic.php?f=13&t=13033
|
za mei 30, 2009 12:19 pm |
|
bobboiten
ApriliaForum Member
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Achterstepje
Een borg ringetje kan ik dus nergens vinden dat is het probleem...
|
za mei 30, 2009 1:26 pm |
|
MasterTommy NL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 11, 2008 5:48 pm Berichten: 1061 Woonplaats: Amsterdam
|
bobboiten schreef: Een borg ringetje kan ik dus nergens vinden dat is het probleem... Weet je zeker dat er niet gewoon een splitpen doorheen zit?
_________________ Enige spellingsfout gemaakt in de bovenstaande post is opzettelijk gemaakt en dient voor het vermaak van de lezer.
|
za mei 30, 2009 6:02 pm |
|
bobboiten
ApriliaForum Member
|
Jah dat weet ik zeker. Tenzij ze hem opeens ergens geplaatst hebben waar je hem niet ziet...
|
za mei 30, 2009 10:31 pm |
|
MasterTommy NL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 11, 2008 5:48 pm Berichten: 1061 Woonplaats: Amsterdam
|
bobboiten schreef: Jah dat weet ik zeker. Tenzij ze hem opeens ergens geplaatst hebben waar je hem niet ziet... Gewoon nog een keertje goed kijken, misschien zit er aan de onderkant een borgclipje om t pinnetje ofzeuw... ![tongue :P](./images/smilies/tongue.gif)
_________________ Enige spellingsfout gemaakt in de bovenstaande post is opzettelijk gemaakt en dient voor het vermaak van de lezer.
|
ma jun 01, 2009 9:08 pm |
|
bobboiten
ApriliaForum Member
|
MasterTommy NL schreef: bobboiten schreef: Jah dat weet ik zeker. Tenzij ze hem opeens ergens geplaatst hebben waar je hem niet ziet... Gewoon nog een keertje goed kijken, misschien zit er aan de onderkant een borgclipje om t pinnetje ofzeuw... ![tongue :P](./images/smilies/tongue.gif) Ik heb dat ding nu voor me liggen... Zal ff foto's maken 1 moment
|
di jun 02, 2009 4:55 pm |
|
bobboiten
ApriliaForum Member
|
Hier: ![Afbeelding](http://img5.imageshack.us/img5/6853/p1010002htn.jpg) ![Afbeelding](http://img19.imageshack.us/img19/769/p1010003dbb.jpg) Ik heb ontdekt dat als ik het stepje beweeg (in en uit zegt maar) dat dan de pin mee beweegt. Er zit geen bevestiging via het stepje naar de pin oid dus dat is het niet... Iemand?
|
di jun 02, 2009 5:00 pm |
|
Royal Club
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm Berichten: 4705 Woonplaats: Vinkeveen
|
hard meppe heetstoken wd-40 weer heetstoken enz enz
_________________ “When life gives you lemons ask for salt and tequila”
|
di jun 02, 2009 5:03 pm |
|
|