Compleet RV blok + Aprilia AF1 & RS OM onderdelen MOET WEG!!
Hoi,
Ik heb aardig wat AF1 en RV3 delen liggen van wegen mij ombouw project (AF1 naar RVF met AM6)
Wat ik heb liggen:
RV3 blok met elektrische start (zelfde als RV4 alleen 1 versnelling minder)
lopend er onder uit gehaald zit origineel 50cc met vlinderpoorten op loopt 95+.
lagers enzo zijn nog goed.
blok is helemaal kompleet maar ligt wel uit elkaar en is zonder starter.
Prijs = bieden
Snelle Galdorni Cilinder (origineel Aprilia) met vlinderporten voor RV blokHeb een mooi snelle originele aprilia cilinder getuned met vlinderporten voor RV blok
Perfecte staat maakt veel koppel en power.
krukas is ook gewoon helemaal goed.
VERKOCHT
Ducati OntstekingWerkende Ducati ontsteking uit een RV blok nooit problemen me gewoon goed.
Prijs = bieden
Aprilia AF1 Sintesi kuipMijn AF1 Sintesi kuip zitten gebruikers sporen op de koplamp kap heeft wel 1 plek niet al te groot en kan makkelijk ge hersteld worden
de achter kap heeft ook een plek je.
Tank kap zit er niet meer bij.
Prijs = VERKOCHT
Aprilia AF1 Zadelsrijders zadel en buddy met wat gebruikers sporen.
ophang slotje van de rijders zadel heb ik ook nog.
Prijs = VERKOCHT
Aprilia AF1 Sintesi Binnen tankPrima AF1 Sintesi binnen tank (plastic) 13L geen lekkages geen schuren gewoon goed.
gaat weg omdat er een CBR 400RR tank nu op zit.
Prijs = €30
AF1 Voor rem met pomp en hevel.Voor rem klauw met pomp en hevel van een AF1. hevel heeft wat krasjes
Prijs = bieden
Aprilia AF1/RS OM Voor vorken.rechte voor vorken van een AF1 passen ook op RS OM
Alleen de keerkringen zijn wat lek dus dat moet nog ff na gegaan worden.
Prijs = bieden
Aprilia AF1/RS OM onderste kroonplaat.Met goeie conische lager past op AF1 & RS OM
Prijs = bieden
Aluminium Boven kroon plaat ("AF1")Op zich in nette staat maar der is 1 schuur bij de rechter clip-on bevestiging.
met wat handig heid zou dit kunnen hersteld worden
Prijs = heel goedkoop...
Voor subframe AF1 SintesiMijn oude voor subframe hoofd beugel (die naar de kroon plaat gaat) is wel krom eventueel op te warmen en recht te zetten.
Prijs = heel goedkoop...
Carburateur 14mm Dellortho 14MM met handchoke onder aan zie je foto's nooit problemen me gehad.