Kartmeeting ''onbekend'', Elke zondag!! (info beginpost!)
KARTMEETING!!!-----------------------------------------------------------------------------------------
Nog onbekend is wanneer/waar de volgende meeting zal zijn.. Word waarschijnlijk een weekendje overslaan.. Zondag is er minibike dag dus dan kunnen we niet rijden...
Volgende week beter!-----------------------------------------------------------------------------------------
Wekelijks, elke zondag om 20.00 uur.
Let wel op, elke week word het een andere plek.. Dat variert tussen, ''van de ende'' (in poeldijk), ''race planet'' (in delft) of ''de kartbaan'' (in zoetermeer).. Dus elke week een andere baan..
Ik ga niet neer zetten wie er wel of niet komt, om 8 uur is de aanvang, ben je er dan niet? Dan moet je wachten (ALS er iemand nog een keer wil).. Ik verander wel elke keer de titel, waar we dus heen gaan.
Daarna zullen we vast wel ergens gaan snacken, de mac ofso.. Dus aan de hongerige mensen na het karten word ook aan gedacht
Wil je mee en denk je je normaal te kunnen gedragen, post dan even jou bericht. En eventueel met wie je komt..
Buiten word er gewacht op je opkomst. Wil je liever eerst naar mijn huis komen en dan gezamelijk naar de kartbaan, ik vind het best maar geef me even een seintje.
Groeten mike