Re: bouran's WOTM sprinter
de dag voor jubbega.
alles op het gemakje in de bus geknalt, en nog aan het klooien geweest aan de sprinter.
de sprinter wou maar niet lekker lopen, bij het weg rijden elke keer helemaal inzakken, niet lekker kunnen starten.
hele carb schoon gemaakt en alles na gekeken wat het kon wezen, niks bijzonders kunnen vinden.
dus toch maar even naar de vertanding gekeken, er zat 15-44 ooit gedacht dat ik mee ging circuit racen ofzo
, dus maar terug gegaan naar wat minder lange vertanding
, dit ging een heeeel stuk beter
Jubbega !
s'ochtens om 5.15 in de auto gestapt en naar jubbega gereden, aan gekomen en het kamp op gezet.
sprinter getankt en even laten lopen, nog even sproeiertje gewisselt, en voor de rest alles zo gelaten.
heat 1
ik moest rijden tegen de sprinter van dijkman, dit won ik helaas niet. met een tijd van 8.2 dacht ik.
hierna snel nog even een tandwieltje gewisselt.
heat 2
weer tegen de dijkman sprinter, helaas was ik weer niet snel genoeg. met een tijd van 8.0
met deze tijden kon ik mee doen in de omloop, de eerste omloop moest ik tegen rick dijkstra, ik had een geweldige start ik bleef hem ver voor. de tijdweek ik helaas niet.
hierna moest ik ook nog tegen een gele gpr (metrakit uitvoering zat een cross motorcilinder op dacht ik)
deze run heb ik nipt gewonnen, ik hoorde dat ik 0.01 sec sneller was.
bij deze run scheurde me rad, ik had nog net genoeg om de run af te maken.
http://www.youtube.com/watch?v=_Vz585clECgna deze run als een gek een andere rad er op gebeund met dank aan keiji voor het gereedschap !
doordat ik deze run had gewonnen kon ik door naar de volgende omlopen. ik zat al bij de beste 4
.
toen ik stonf te wachten bij de start stonden er een hoop appie forum members te kijken/helpen met benzine en water vast te houden, mocht het nodig zijn.
door de tijd die ik tegen dijkstra had neer gezet moest ik weer tegen patrick.
dit verloor ik weer.
http://www.youtube.com/watch?v=cF4Mgw1DiN4na deze run moest ik gelijk tegen rienk , dit vond ik de gaafste run van de dag !
ik ging weg als een kanon, maar op het laatst kam rienk heel erg dicht bij, zo dicht bij zelfs dat ik niet kon zien wie er gewonnen had. later bleek dat ik hem nog net voor was van de tijd heb ik geen idee.
ik was echt blij om 2de te worden en dat de koppeling/as nog heel waren.
mijn dag kon niet meer stuk, iedereen bedankt voor het helpen !