|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
Hoe zie ik welk type het is
Auteur |
Bericht |
arnovanderhorst
ApriliaForum Member
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Hoe zie ik welk type het is
Ik heb voor mijn zoon een Aprilia rs50 gekocht. Maar hoe kom ik er achter welk type motorblok er op zit.
Het zou de chesterfield uitvoering geweest moeten zijn.
wie helpt me even op weg
|
di mei 19, 2009 7:59 am |
|
![](./styles/apriliaforum/theme/images/spacer.gif) |
Haroldtzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 17, 2008 8:04 pm Berichten: 265 Woonplaats: roden
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Hoe zie ik welk type het is
Welk bouwjaar is het .. ? is het een oud model een nieuw model of een modelyear 06.07.08 ? als het een oud model is is het am5 blok dacht ik als het een nieuw model is is het een am6 en een modelyear is derbi
_________________ Baby u can Role it, Close it, Light it up and Smoke it....
|
di mei 19, 2009 8:45 am |
|
arnovanderhorst
ApriliaForum Member
|
![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif) Re: Hoe zie ik welk type het is
de chesterfield uitvoering kwam volgens mij uit 1995 ...
zijn er specifieke kenmaerken aan het motorblok ? .. ga donderdag toch de kappen eraf halen om hem een beetje na telopen
|
di mei 19, 2009 8:58 am |
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
kijk naar het voortandwiel, dan moet er wat meer naar rechts/onder een type ingeslagen zijn
als hij echt uit 95 komt is het hoogstwaarschijnlijk am5
komt hij uit 96-98 kan het zowel am5 als am6 zijn
succes
di mei 19, 2009 9:16 am |
Persoonlijk album
|
arnovanderhorst
ApriliaForum Member
|
Okey ... dank je voor je reactie ...
|
di mei 19, 2009 10:41 am |
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
kleine vragen topic hoort deze vraag
slotje
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
di mei 19, 2009 12:07 pm |
Persoonlijk album
|
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
Oftewel, 5 versnellingen is AM5 en 6 versn. is AM6. We gebruik er hier op 't forum de aanduiding OM (oud model) voor die serie bouwjaren.
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
|
di mei 19, 2009 1:32 pm |
Persoonlijk album
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|