HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu za feb 08, 2025 2:05 pm

Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 
 probleem voorvork 
Auteur Bericht
GerardMX
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht probleem voorvork
ik heb een probleeem, ben laatst onderuit gegaan met mun aprilia mx( voor de mensen die deze niet kennen voorganger van de sx ;) )
ik had mun sleutelbeen gebroken en mun stuur was krom, mun sleutelbeen is nu zover klaar dat ik weer aan t sleutelen ben gegaan en ik heb mun stuur er af gehaald en beetje recht getrokken( nieuwe besteld, de ouwe is tijdelijk). ik heb er even mee gereden en toen bleek dat de voorvork scheef was. Er raar want ik viel egt niet zo hard of op zon manier dat ie voorvork krom kon worden dacht ik. Wat is het probleem de rechtervoorpoot staat een klein stukje naar achteren en ik kan hem helemaal indrukken zonder dat hij terug veert( geen olie meer of de veer binnenin is kapot) . Wat moet ik doen? zou ik een nieuwe voorvork kopen met de kosten van zon 600eu of meer want losse poten kan je neit krijgen. of weet iemand of ik er ook een voorvork van een rieju rr of een derbi senda op zou kunnen zetten want ik kan namelijk geen voorvork vinden voor een mx( eentje maar die staat helemaal in zeeland en ik woon in groningen dus dat gaat beetje moeilijk want voor t zelfde geld krijg k m hier en is die ook scheef ofzo) Dus weet iemand of dat ook gaat lukken??
Alvast bedankt ;)

za mei 16, 2009 5:08 pm
Profiel
11martijn11
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht Re: probleem voorvork
bestel die vork gewoon, als ie krom is eis je gewoon je geld terug

za mei 16, 2009 5:13 pm
Profiel
Happer
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
mijn voorvork op mijn RX is al anders dan die van een derbi senda dus ga daar maar niet vanuit, beter dat je die dan maar gewoon besteld ja.

za mei 16, 2009 5:16 pm
Profiel
GerardMX
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
ja ok, maar ik kan hier in de buurt een voorvork van een rieju krijgen en ook wel een derbi voorvork als die ook passen??

za mei 16, 2009 5:16 pm
Profiel
Happer
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Nou, ik zou beter je geld besteden aan 1 waar je zeker van bent dat hij past, voor je dadelijk iets hebt wat niet eens past, is mijn mening dan

za mei 16, 2009 5:19 pm
Profiel
GerardMX
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
ik ga maar d kijken opzich is t wel mooier als ik natuurlijk een originele vork heb, maar als ie dan krom is dan kan ik mijn geld terug eisen martijn??

za mei 16, 2009 5:24 pm
Profiel
Happer
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Goede keuze, alleen moet je vragen aan die kerel of hij foto wilt maken als ze gewoon recht langs elkaar zitten, en dan gewoon alles aan elkaar vast zodat het is zoals het ook op je brommer zit

za mei 16, 2009 5:27 pm
Profiel
GerardMX
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
ik heb die kerel net even gebeld maar hij heeft m al verkocht :@: weet iemand ook nog een voorvork??? :00:

za mei 16, 2009 5:29 pm
Profiel
GerardMX
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
op speurders niets en op marktplaats staat oook niets :||:

za mei 16, 2009 5:29 pm
Profiel
GerardMX
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Ik heb t probleem al opgelost!!!! de hele voorvork eruit gehaald en toen gekeken of die poten egt scheef waren maar wat bleek die waren helemaal niet scheef( heb ze op een rechte tafel gelegd en dan rollen en iemand anders kijkt of ze scheef waren en met waterpas ertegen en ze waren neit scheef, toen balhoordstukken ofzo bekeken met waterpas en zon hoek ding en dat was t ook niet.)alles wweer in mekaar gezet.. heb er net op gereden en toen was t weer goed!maar wat er wel is dat is dat er waarschijnlijk een veer in de 1 poot kapot is want die veert niet terug, daardoor gaat t wiel oook scheef trekken want hij moet het gewicht van de brommer dragen en mij en als ie veert maar hij veert niet dus vangt de andere poot dat allemaal op(ook niet goed maarja:P) maargoed ga dus een andere veer op zoeken en kijken of t dan wel goed is !! :Y:

za mei 16, 2009 11:49 pm
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 10 berichten ]