Ruben's Derbi Senda sm Xtreme - Te koop
Auteur |
Bericht |
dx11
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 24, 2008 8:22 pm Berichten: 2316 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Marum
|
Re: Ruben's Derbi Senda sm Xtreme
gaaf erg netjes
_________________ Rieju Rr, Rieju mMrx, Rieju Spike, Gilera Gsm, Derbi Senda 98, Derbi Senda R, Derbi Drd, SpaaiTomos, Puch, Honda Cr500, Ktm Gs500, Honda Cr500
|
vr mei 15, 2009 5:17 pm |
Persoonlijk album
|
|
bas_sx50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 29, 2008 1:37 pm Berichten: 972 Woonplaats: Den Haag
|
Schoutenrs schreef: dat win je wel, bas komt niet eens bij de grond 10 kilo 0,1 seconden he jwz... thuis krijg ik per week nu een halfje wit en 9 liter water. zo kan ik toch die sprintjes blijven winnen
vr mei 15, 2009 5:21 pm |
|
|
jp2956
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 25, 2008 5:45 pm Berichten: 89 Woonplaats: Wassenaar
|
ben ik niks bij met me 1.95
_________________ gewoon omdat het kan! aprilia rs50 2009/ vespa lx
|
vr mei 15, 2009 5:34 pm |
|
|
Schoutenrs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo okt 14, 2007 6:24 pm Berichten: 1876 Woonplaats: Hoek van Holland
|
beest hoor
_________________ (\___/) ( ='.'= ) (")__(")
|
vr mei 15, 2009 5:37 pm |
|
|
Charger
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr okt 31, 2008 9:01 pm Berichten: 208 Woonplaats: Naaldwijk
|
haha, sprinten tegen dat ding van mij.. rijd net aan 45 net weer gereden. mis toch nog wat ervaring denk ik . optrekken enzo gaat goed, tot ik bij een druk kruispunt staat . tot 3 keer toe af laten slaan. . maarja, leer ik wel van. heb er nu ongeveer 50 km opzitten. gaat nog best wel snel . Groeten, Ruben
_________________ "Ik heb altijd gelijk. Eens dacht ik dat ik me vergiste, maar zelfs toen zat ik ernaast"
|
vr mei 15, 2009 6:59 pm |
|
|
frankyman
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 01, 2008 1:56 pm Berichten: 938 Woonplaats: Laren
|
ach joh, iedereen moet het leren
_________________ Derbi senda sm extreme 2008 #sold#
|
vr mei 15, 2009 7:38 pm |
|
|
Happer
ApriliaForum Member
|
haha don't worry ik had het ook bij begin ja, keer voor stoplicht met een dikke file auto's achter me was even stoep opgelopen want moest het even rustig aan doen, toen ging ik een hele dag oefenen op wegrijden, toen kreeg ik nog het probleem dat hij bij zn 4-5 , 5-6 in vrij schoot heb ik dat ook geoefend en zo was het helemaal goed gekomen, en heel mooi ding trouwens, je spiegel is mooier zonder maar ik dacht bij begin ook van is toch kut zonder maar valt nu wel mee ik vind wel fijn als ik vergelijk met hoe het eruit zag
veel plezier ermee
|
vr mei 15, 2009 7:47 pm |
|
|
Riejurick
ApriliaForum Member
|
je hoeft je inderdaad niet te schamen hoor had ik ook en gebeurt iedereen denk wel:P happer zit bij iedere brommer nog een vrij? want ik krijg mijn rieju soms weleens moeilijk van zijn 4 naar zijn 5? zit daar nog een vrij tussen? mooie brommer hoor velglint zou hem goed doen veel plezier ermee!
|
za mei 16, 2009 8:16 am |
|
|
Happer
ApriliaForum Member
|
Volgens mij is dat niet bij elke, maar bij sommige modellen zei mijn dealer, in ieder geval had ik er bij begin echt heel veel moeite mee, ging wel zo op de weg fout soms, en dan schrik je je kapot als hij ineens in die hoge toeren schiet. ja waarschijnlijk zit er nog een vrij tussen ja. als je 1x zacht tikt voel je het wel en je hoort het wel haha
|
za mei 16, 2009 12:15 pm |
|
|
dx11
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 24, 2008 8:22 pm Berichten: 2316 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Marum
|
dia van mij was deels ontgrensd, dus hij had al wat meer pit. was wel beter
_________________ Rieju Rr, Rieju mMrx, Rieju Spike, Gilera Gsm, Derbi Senda 98, Derbi Senda R, Derbi Drd, SpaaiTomos, Puch, Honda Cr500, Ktm Gs500, Honda Cr500
|
za mei 16, 2009 1:22 pm |
Persoonlijk album
|
|
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
Happer schreef: haha don't worry ik had het ook bij begin ja, keer voor stoplicht met een dikke file auto's achter me was even stoep opgelopen want moest het even rustig aan doen, toen ging ik een hele dag oefenen op wegrijden, toen kreeg ik nog het probleem dat hij bij zn 4-5 , 5-6 in vrij schoot heb ik dat ook geoefend en zo was het helemaal goed gekomen, en heel mooi ding trouwens, je spiegel is mooier zonder maar ik dacht bij begin ook van is toch kut zonder maar valt nu wel mee ik vind wel fijn als ik vergelijk met hoe het eruit zag
veel plezier ermee heb ik nu nog steeds wel is als ik hem niet good door trap
_________________ http://instantboss.org/
|
za mei 16, 2009 2:12 pm |
Persoonlijk album
|
|
Happer
ApriliaForum Member
|
yep ik dus ook alleen gelukkig niet vaak meer maar veel plezier ermee dus!
|
za mei 16, 2009 5:01 pm |
|
|
Charger
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr okt 31, 2008 9:01 pm Berichten: 208 Woonplaats: Naaldwijk
|
nieuwe foto's in de beginpost
_________________ "Ik heb altijd gelijk. Eens dacht ik dat ik me vergiste, maar zelfs toen zat ik ernaast"
|
za mei 16, 2009 7:24 pm |
|
|
frankyman
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 01, 2008 1:56 pm Berichten: 938 Woonplaats: Laren
|
mooi hoor ik wil ook z'on cross helm en trek die sticker eens even snel van je voor spatbord
_________________ Derbi senda sm extreme 2008 #sold#
|
za mei 16, 2009 8:15 pm |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
Echt een pracht brommer ! Wees er zuinig mee, en wat betreft die spiegel; als je er geen heb, dan mis je hem ook niet.
|
za mei 16, 2009 8:27 pm |
|
|
|