mijne komt voorlopig niet sorry, ben de dempers effe aan het verbeteren
Haha, okee geen probleem ik wacht wel
Dan maar ff een update vn mijn kant Update 9 Mei 2009
Van de week mijn onderdelen voor mijn ideetje binnen gekregen, betreffende een gia uitlaatje en een gia conti (zo noem je dat toch ?) demper. Gister naar mijn lokale dealer geweest (lees: kameraad) en uitlaat eronder gemaakt. Dit viel echter niet mee aangezien Aprilia uitlaten vast zet met imbussen die niet roest vrij zijn ... maar wonder boven wonder is het Gert Jan toch gelukt ! meteen Gia eronder beetje meten en passen en demper er ook bij onder Brommer meteen gestart en ff een testritje gaan maken rijdt heerlijk (ookal is/was hij nog niet afgesteld, komt volgende week, ga eerst een week op excursie )
Rijdt dus met vtw 13 (heb wel een 14 maar ketting is nog te kort) en 52 achter trekt zo door naar een kilometertje of 95 zonder problemen maar wel bijna 12k toeren (nogmaals: onafgesteld, gewoon met sproeier die er in zat met ori uitlaat)
Verder nog één vraagje : De uitlaat komt tegen de onderkap aan... nu heb ik wel wat tussen mijn kap en kapsteun zeg maar gedaan zodat hij hem niet meer raakt, maar ik zou graag van andere mensen horen hoe die dat hebben op gelost
beter rijd je dan niet meer verder, en ik vind het nogal gek over je ophanging? want die giannelli past echt goed en overal genoeg ruimte ik hoop dat je nu wel kopervet op die boutjes heb gedaan, dan krijg je ze volgende keer beter los
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum