Geregistreerd: do jan 15, 2009 12:38 pm Berichten: 84
Re: Puchje. KX85.
Hey Robert.. Timing gaat wel wat omhoog. Maar ja,Powervalve!!! Verlaagt het mooi hoor. Nou goed komt het.. (ongeveer) Met - 183 Zonder- 194 graden. (uitlaattiming) Koppeling komt uit de USA..
Geregistreerd: do jan 15, 2009 12:38 pm Berichten: 84
Re: Puchje. KX85.
Is uiteraard van een bepaald type. Maar dat houd ik eerst even voor mijzelf. A: ik weet nog niet of het goed werkt. B: als het goed werkt wil ik er graag wat profijt van hebben. Kosten trouwens wel een Dollar of 3 4 honderd. (voor jou dan).
Geregistreerd: do jan 15, 2009 12:38 pm Berichten: 84
Re: Puchje. KX85.
Nou het zal niet zo lang meer duren voordat we voor het eerst op het kickstartpedaal gaan staan. Maar nu? Ik ga er een 28mm Stage6 Keihin replica op zetten. Voor het eerst dat ik met deze en/of 28mm ga rijden. Dus tja,welke sproeier stoppen we er als eerste in? Iemand een idee? Of iemand die zo'n 28 eerder heeft gebruikt op een andere cilinder en me wil vertellen welke sproeier/cilinder combinatie dat geweest is?
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
Re: Puchje. KX85.
Ik rijd zelf ook met een stage 6 black, ik zit qua sproeier bezetting rond de 140. Mijn mening is iig dat 't best mooie carberateurs zijn voor dr geld!
Geregistreerd: do jan 15, 2009 12:38 pm Berichten: 84
Re: Puchje. KX85.
Oke.. Nou mooi dan weet ik waar ik ongeveer ga beginnen. Kletsen we er mooi als eerste een 160 in. Mischien een beetje rijk,maar alles is ook nieuw dus dat is prima.
Ik was een 24tm Mikuni gewend en daar gebruiken ze een andere sproeier aanduiding. Met van die flowmaten. En was niet echt een tabel tegen gekomen waar je het een beetje kan omrekenen. En om er nu een 220 in te gaan zetten lijkt me een beetje overdreven.. In ieder geval bedankt luitjes..!
Geregistreerd: do jan 15, 2009 12:38 pm Berichten: 84
Re: Puchje. KX85.
Zo na een dagje sleutelen is er dan gisteren eindelijk leven in het aparaat gekomen. Altijd weer weer verrasing als je het aankickt. En het ging verbasingwekkend vlot ook. Sproeier 165 in de carburateur en na een paar keer kicken liep het. Het blijft zelfs mooi stationair doordraaien ondanks de kleine rotor van de Ignitech. Vandaag even een flensje draaien voor de demper en een ophangbeugel maken voor de uitlaat,en dan gaan we het eens echt proberen. Ook dan kan ik pas zeggen of de koppeling een verbetering is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum