|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
complete, volledig opgeknapte puch te koop!
Auteur |
Bericht |
sbk replica
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 10, 2007 2:04 pm Berichten: 2602 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: schagen
|
complete, volledig opgeknapte puch te koop!
zo, bij deze wil ik graag mijn puchje hier aan bieden.
ding is voor een HEEEL hoop geld opgeknapt, en is volledig pro gespoten in de kleur van een triumph speed triple.
alleen nu is het geval, dat ik nu een TZR heb, 18 ben geworden en dus die puch een beetje in de weg staat. nu zit er helaas geen onsteking meer op de puch omdati k de HPI op de TZR heb gezet.
hij staat al ong 3 maanden zonder ontsteking in de schuur en hoop dat iemand anders hem kopen wil, om er lekker op rond te gaan rijden.
heb recent nog alle blok lagers en keeringen vervangen. zit een complete K-star cilinder bij, 20km oud tasje vol met onderdelen extra bij. zit een proma en orgineel uitlaat extra bij.
puchje is voorzien van momenteel: buddy seat, chrome beugels her en der. EBR voorvork met M stuurtje. 60cc malossi cilinder. met bing 15mm Simonini uitlaat, met carbon demper. hutchinson semi slick's. nieuwe wiel en balhoofdlagers. je krijgt er een TZR gashendel bij met gaskabel, alleen zelf even monteren. huidige gaat erg zwaar.
dus, kwestie van ontsteking monteren en rijden maar weer. maar ik heb dr geen zin in/tijd meer voor.
puch is dus ook voorzien van een kenteken! is gewoon eerlijk en momenteel oldtimer verzekerd voor 40 euro per jaar (kan alleen als je hem als een 2de brommer erbij hebt.
zonder simonini pijp, maggie weg voor 200 euro, met voor 250.
Bijlagen:
06102008165.jpg [ 143.71 KiB | 678 keer bekeken ]
_________________ RS50 rossi, honda cbr400rr en cb350f!
|
vr apr 03, 2009 11:55 pm |
Persoonlijk album
|
|
aaron-tuareg
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jan 19, 2007 3:20 pm Berichten: 241 Woonplaats: omg. hilversum
|
Re: complete, volledig opgeknapte puch te koop!
ik heb interesse
di apr 07, 2009 9:34 pm |
|
|
s1acker
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 13, 2008 6:20 pm Berichten: 2940 Woonplaats: Ermelo
|
moet nog ff thuis overleggen
do apr 09, 2009 11:44 am |
|
|
MBgek
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 07, 2007 10:43 pm Berichten: 2268 Woonplaats: Baarn
|
Top ding voor een top prijs! succes met de verkoop swa
_________________ bier is lekker
|
do apr 09, 2009 4:47 pm |
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|